• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07-2025
Mja, ik ben er dus achtergekomen dat een T10s exact hetzelfde in elkaar zit als een T18s. En geloof het of niet, Ericsson produceerd 2 exact dezelfde telefoons die van binnen exact hetzelfde zijn. Geheugen, Voicedial enz. Ze hebben het allebei. Maar bij de T10s schakelen ze gewoon softwarematig het extra geheugen en de voicedail optie uit... Gelukkig kunnen we hier wat aan doen met een datakabel en een stukje software. Mijn T10s, is nu een volwaardige T18s, met uiteraard ook een nieuw T18s frontje erop. :) Zo dat moest ik ff kwijt.

• jazzVL
  • Laatst online: 06-08-2025
maar ik vind de t18 toch wel iets mooier eruit zien
maar eigenlijk kan je dat ook zeggen van nokia
heb een 8850 maar als je naar de functies kijkt vergeleken met een 8210 is er geen verschil.

het enige wat ik toevallig ontdekte is dat ik bij picture message een roos heb en de 8210 heeft bloemetjes verder zijn ze gewoon hetzelfde alleen uiterlijk is anders.

"If u do something do it with style, or do it at all."

• F0kke
  • Laatst online: 02-07-2025
Mja, een nieuw frontje eromheen en het is klaar. Even voor de duidelijkheid, ik heb niet zelf mijn T10s, geunlocked en upgedate naar een T18s. kijk ff op www.immitatie.nl

Verwijderd

Heb ik allang op mijn t10, mijn gf768 was ook al snel een gf788 hoor, het is gewoon goedkoper te produceren als je twee gelijke toestellen maakt, maar met verschillende functies. Als je maar ver genoeg met de firmware gaat rotzooien, maak je er ook een nokia van. Softwarematig kan je alle kanten op, want de hardware is ongeveer gelijk in gsms........

Maar wie doet dat nou¿¿¿

• damswer
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-03 08:34

damswer

mSW - LU since 2005

maar hoe zit het met de levensduur van je T10 na het rommelen?? Heb gehoord dat ie naar een jaartje de geest gaat geven...

En is je toestel daarvoor gelockt? Of een ungelockte T10 geweest...

-== PC ^ PSP ^ VITA ^ PS2/3/4 ^ N/3DS ^ GAMECUBE ^ S/NES ^ AMIGA ^IPAQ ^ IOS ^ANDROID ^ XB360/ONE ==-