Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Word 2007] Styles verdwenen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een aantal dagen zijn mijn "Stijlen" in Word 2007 verdwenen. Normaal had ik daar Kop1, Kop2, etc staan. Op dit moment staat er alleen nog "Zwaar" en "Citaat", maar deze staat in Times New Roman.

Ook was het zo dat een document standaard in Calibri 11 opstartte, nu begint het met Times New Roman 10.

Als ik een style aanmaak en deze Kop1 noem, zegt hij dat deze al bestaat.

Ik heb alles al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd zonder resultaat.

Hoe krijg ik mijn stijlen terug en hoe wordt Calibri 11 weer mijn default voor normale tekst en Cambria voor koppen?

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Als je gaat naar 'opmaak' --> 'opmaakprofielen en opmaak', welke stylen worden daar weergegeven? Je kan als het goed is ergens instellen dat hij alle beschikbare stylen weer moet geven.

Desktop | Server | Laptop

Verwijderd

Topicstarter
Rupie schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 14:30:
Als je gaat naar 'opmaak' --> 'opmaakprofielen en opmaak', welke stylen worden daar weergegeven? Je kan als het goed is ergens instellen dat hij alle beschikbare stylen weer moet geven.
Bedankt.

Ik moest daar de set "Word 2007" selecteren en vervolgens kon ik "Als standaard gebruiken" weer wel kiezen.

Vreemd dat ze verdwenen waren, maar bedankt voor de tip, het is weer zoals vanouds.