Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• vannilesoep
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-03 15:40
Hallo,

ik heb sinds een aantal jaren een abonnement bij Orange voor de mobiele telefonie. Nu is Orange T-Mobile geworden en heb ik een brief thuisgekregen waarin uitgelegd wordt dat mijn abonnement verandert, ik betaal andere bedragen en krijg te maken met andere belminuten.

Is het nu zo dat ik direct mijn abonnement kan opzeggen, dus vervroegd kan beëindigen?

Groetjes.

PS: Excuses als dit in het verkeerde forum staat
PPS: Staat inderdaad in het verkeerde sub-forum.. stom stom stom |:(

[ Voor 7% gewijzigd door vannilesoep op 30-06-2009 13:55 ]

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Alleen als het in jouw nadeel is.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Ja dat kan in dit geval! Zie ook een uitgebreide discussie hier. Let er wel op dat je op tijd een opzegbrief stuurt. Als je bij de eerste verzendronde van de brieven zat is dat uit mijn hoofd gezegd vóór 16 juli.

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-11 14:55

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

vannilesoep schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 13:55:
Hallo,

ik heb sinds een aantal jaren een abonnement bij Orange voor de mobiele telefonie. Nu is Orange T-Mobile geworden en heb ik een brief thuisgekregen waarin uitgelegd wordt dat mijn abonnement verandert, ik betaal andere bedragen en krijg te maken met andere belminuten.

Is het nu zo dat ik direct mijn abonnement kan opzeggen, dus vervroegd kan beëindigen?

Groetjes.

PS: Excuses als dit in het verkeerde forum staat
PPS: Staat inderdaad in het verkeerde sub-forum.. stom stom stom |:(
Dit staat allemaal keurig in je algemene voorwaarden die je er dus even bij moet pakken. Ik kan je wel verklappen dat als er wat verandert aan de tarieven je het abonnement moet kunnen opzeggen met een termijn van een maand. Zoek het even op, zodat je het zeker weet.

• zwittrooper
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:31
Weet het niet zeker maar dacht dat je het nu wel kon opzeggen.
Omdat jij een contract hebt getekend voor een abonnement. Als het wijzigd is het contract dus niet meer van toepassing dat je hebt getekend. ( of er moet instaan dat het abonnement kan wijzigen )
Ik zou even informeren bij T-Mobile wat ze er van zeggen.

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-11 19:00

Emiel1984

Made in NL

Denk wel dat je de eventuele 'gratis telefoon' gewoon in moet leveren bij vroegtijdige beeindiging.

[LTS][MTS][HTS]

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:23
Je kan door een nadelige contractwijziging van de leverancier 't contract éénzijdig opzeggen zonder aanvullende voorwaarden. Dus van 't inleveren van je telefoon of alsnog een deel moeten afbetalen is geen sprake.

Gezien je bij orange o.a. ook betaalnummers kon bellen uit je bundel en volgens mij bij t-mobile niet meer, wijzigen de voorwaarden aanzienlijk nadeling. Dus ik denk dat ze je weinig in de weg leggen om op te zeggen, al zien ze je natuurlijk liever blijven. Je kan eens informeren of je een nieuw toestel kan krijgen als je bijtekend, als je daar interesse in hebt.

[ Voor 46% gewijzigd door PROnline op 30-06-2009 15:42 ]

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Bij T-Mobile Flex gaan betaalnummers ook uit de bundel.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Kijk eens een Orange NL overgenomen door Deutsche Telekom (T-Mobile), dat topic gaat hier over.

Omdat het daar beter past, sluit ik deze. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.