Van alle dingen die ik ben kwijtgeraakt, mis ik mijn verstand nog het meest.
Moet dat wel kunnen? Ik dacht dat er gewoon twee versies waren, een blauwe en een bruinachtige.
Las G15
edit:
Niet gewoon via de software die meegeleverd is?
Las G15

edit:
Niet gewoon via de software die meegeleverd is?
[ Voor 44% gewijzigd door Kixtart op 30-06-2009 12:19 ]
☻/
/▌
/ \
Inderdaad de G19. En ik loop er toevallig net tegen de oplossing aan.
Sorry voor de overlast.
Voor de andere zoekers: Als je de toetsprofiler opstart kan je bovenin met drie macro selectieknoppen bovenin de kleuren instellen. (traploos). Twee keer op die knop drukken. (dat laatste is dus weinig intuïtief)
Review toetsenbord over een week.
Sorry voor de overlast.
Voor de andere zoekers: Als je de toetsprofiler opstart kan je bovenin met drie macro selectieknoppen bovenin de kleuren instellen. (traploos). Twee keer op die knop drukken. (dat laatste is dus weinig intuïtief)
Review toetsenbord over een week.
[ Voor 25% gewijzigd door Grzzl op 30-06-2009 12:37 ]
Van alle dingen die ik ben kwijtgeraakt, mis ik mijn verstand nog het meest.
Waar is je review? 
Ik heb trouwens sinds vandaag dat al mn G knoppen niet meer werken. backlite werkt ook niet en alle knoppen boven (bediening lcd scherm)
Vreemd. Ik heb de software al paar keer herinstalleerd, maar het probleem blijft. Iemand het zelfde weten op te lossen?>
Ik heb trouwens sinds vandaag dat al mn G knoppen niet meer werken. backlite werkt ook niet en alle knoppen boven (bediening lcd scherm)
Vreemd. Ik heb de software al paar keer herinstalleerd, maar het probleem blijft. Iemand het zelfde weten op te lossen?>
Verwijderd
druk eens op het tandwielknopje (rechts naast het LCD)whiteclear schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 22:37:
Waar is je review?