Toon posts:

Home Cinema set boxen

Pagina: 1
Acties:
  • 348 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste Mensen,

Maakt het wat uit of ik mijn lange boxen voorin plaats naast mijn tv of horen ze perse achter naast je banken?? Want zo staat het ook in de handleiding. Als ik mijn boxen achter in een hoekje plaats (lange of kleine box) achter de bank dan past de box daar net in. Beinvloed dat ook het geluid wat er uit komt?

Thnx

Verwijderd

Met de beschrijving kunnen we niet echt veel mee.

Ik zou zeggen zet het gewoon eens neer en ga luisteren, mocht het bevallen dan weet je genoeg. Persoonlijk (en ik denk iedereen) zou wel de lange boxen voor neerzetten ivm met de weergava van stereo bronnen.

• Doppert
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-01-2022
Zoals als ik het begrijp zijn het 5 dezelfde speakers met 2 ervan op steunen. En zelfs al waren ze verschillend zou ik de krachtigste( meestal de grootste) juist voor willen. Dus net zoals jij het wilt.

Misschien is het makkelijker als je een type nummer, of als blijk van inzet een linkje naar jouw HomeCinema-set geeft. Ik vind deze startpost best mager en denk dat hier op GoT maar weinig helderziende rondlopen.

http://raptr.com/Doppert/about

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:00
Verwijderd schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 21:09:
Met de beschrijving kunnen we niet echt veel mee.

Ik zou zeggen zet het gewoon eens neer en ga luisteren, mocht het bevallen dan weet je genoeg. Persoonlijk (en ik denk iedereen) zou wel de lange boxen voor neerzetten ivm met de weergava van stereo bronnen.
Misschien kan je toch eens nader uitleggen uitleggen waarom je de de lange boxen ivm met de weergave van stereo bronnen voor zou neerzetten terwijl deze bedoeld zijn als achter luidsprekers.

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2hhlkrp.jpg

Verwijderd

Topicstarter
Thnx mannen, ik heb niet de kans gehad om ze in een winkel te luisteren. Heb alleen reviuews op internet gelezen. Of de lange voor komen of niet dat weet ik nog niet er komt trouwens wel even veel geluid uit volgens de specificaties.

http://www.kieskeurig.nl/...m/philips/hts3367/218844/

ps: ik had gelezen dat de kabels te kort zijn maak het wat uit wat voor kabels ik neem (zwart/rood) en waar hebben ze eigenlijk goeie? ik was de voriige keer bij MM en daar gaven ze mij door dat ze daar 1 van de beste waren maar wel vet duur :(. Waar moet ik op letten bij het verlengen van mijn kabels?

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2009 11:24 ]

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:21

DarkSide

theres no place like ::1

kabels verlengen zou ik niet doen. Maar gewoon vervangen. En als ik naar de prijs van je setje kijk zou ik daar echt niet veel geld aan uitgeven. Maar gewoon het goedkoopste spul nemen. Dit voldoet prima. En laat je niet ompraten door een of andere MM-medewerker met duur spul. Je kan zelfs gewoon 220 kabel pakken.

Verder zullen je speakers allemaal wel hetzelfde zijn. Het maakt dus niet uit welke je waar plaatst. Maar voor een Surround beleving moeten er wel speakers achter geplaatst worden. En op een goede hoogte zodat je ze ook goed hoort.
Zou ze iig niet allemaal voor bij je TV plaatsen (dat is wat ik begrijp uit je tekst). Zonde van je 'surround' setje.

Speaker plaatsen is altijd lastig. Zeker als je de ideale richtlijnen wilt toepassen. Een compromis moet dus bijna altijd gemaakt worden. Als ze net passen, maar niet helemaal ideaal, dan moet dat maar.
Zonde om een hele verbouwing te gaan doen imho.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:49

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Verwijderd schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 11:22:
Thnx mannen, ik heb niet de kans gehad om ze in een winkel te luisteren.
Daar zou ik eens mee beginnen. Ik denk ook dat ze je daar aan geschikte kabels kunnen helpen en dat ze daar dit soort vragen (welke speaker waar / opstelling) prima kunnen beantwoorden.

Wise enough to play the fool

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.