Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Fok headlines bug] Items die er niet zijn

Pagina: 1
Acties:
  • 333 views

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-11 18:47

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Topicstarter
Het is mij al paar dagen opgevallen dat er soms in de Fok headline tracker, verwijzingen staan, die niet lijken te bestaan op fok.

Bijvoorbeeld, # 10:07 Bouwer Heijmans afgeslacht op beurs met url: http://tweakers.net/ext/l...feedclick&ItemID=68017260

Is niet terug te vinden op fok. Gister had ik er ook al 1tje, iets met Lichaam van Michael Jackson in gruwelijke staat ofzo, die was ook nergens terug te vinden.

[ Voor 18% gewijzigd door SithWarrior op 30-06-2009 10:52 ]

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-11 14:05
Fok delete wels berichten, en update de tracker niet vlot genoeg.

|>

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Fok! sloopt inderdaad om de haverklap berichten weg (er wordt nogal eens wat dubbelgepost daar) en ook de items op de Fok! FP geven vaag zat dat berichten niet gevonden worden.
Denk niet dat t.net daar iets aan kan doen.

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-11 18:47

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Topicstarter
Ik kan het niet staven met bewijs, maar ik heb het idee dat het steeds berichten zijn die voor intern gebruik zijn ofzo, of nog aangepast moeten worden. De koppen zijn vaak dusdanig geconstrueerd, zo zie je het anders bijna nooit op fok.

En tot een dag of 3 geleden heb ik het ook nog nooit eerder gehad. En ik gebruik die tracker toch wel bijna dagelijks. Nou zegt dat niet zo veel natuurlijk. Maar toch vond ik het wel opvallend :P

Plus dat berichten van 5 min geleden er wel al tussen staan, ene die verkeerde van 10 uur ook nog steeds. Dus of hij zet alleen de laatste berichten er steeds bij, en die oude zijn ergens gecached misschien?

[ Voor 48% gewijzigd door SithWarrior op 30-06-2009 11:08 ]

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:43
Ik heb dit gister gehad met het artikel wat hier stond van 'Intel begint eind dit jaar al massaproductie 32nm-Clarkdales', toen kwam ik ook uit op een pagina niet gevonden, die had ik toen trouwens per tracker aangeklikt. Na een simpele F5 was alles weer normaal..

Net of de tracker sneller updated dan de normale FP :p

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Fok verwijdert geregeld berichten. RSS is niet bijzonder geschikt om te communiceren dat iets verwijderd is, met als gevolg dat wij daardoor vrij lastig hier wat aan kunnen doen. We cachen overigens inderdaad RSS-headers, o.a. om na te kunnen gaan welke veranderd zijn sinds de vorige refresh of voor het geval we meer headlines zouden willen kunnen tonen dan in de RSS-feed staan (zoals meer dan 10 bij die van nu.nl).

Onze eigen redactie verwijdert in principe niet, tenzij iets echt heel fout is, bijvoorbeeld omdat een artikel nog niet af was en toch per ongeluk online wordt gezet (maar dan komt ie even later alsnog online) of iets echt gruwelijk dubbel is. De kans dat je het bij onze eigen artikelen overkomt is daardoor dus vrij klein.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:44

crisp

Devver

Pixelated

Dat is inderdaad inherent aan het gebruik van RSS en aggregation daarvan, cantfix dus...

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.