Via het internet heb ik beltegoed opgewaardeerd van een telefoon. Echter na opgewaardeerd te hebben gebeurde er niets. Na de betaling te hebben gecontroleerd ben ik er achter gekomen één cijfer fout heb opgegeven als telefoonnummer in het formulier. Het nummer wat ik heb opgegeven bestaat helemaal niet.
Ik heb direct een mail gestuurd naar Vodafone (de telecommaatschappij) met het verzoek het bedrag terug te storen en dat ik een nieuwe opwaardering zal doen.
De reactie van de klantenservice war dat ze me niet verder kunne helpen omdat de transactie door mijzelf geïnitieerd is. Men wil geen terugstorting doen. In het antwoord linkt met naar de tekst:
Nogmaals, het nummer wat ik ingevuld heb bestaat niet, was dat wel het geval dan kon in het nog begrijpen. Iedereen zou dan zo aankopen die wél geleverd zijn ongedaan maken, maar er is niets geleverd!
Ik heb direct een mail gestuurd naar Vodafone (de telecommaatschappij) met het verzoek het bedrag terug te storen en dat ik een nieuwe opwaardering zal doen.
De reactie van de klantenservice war dat ze me niet verder kunne helpen omdat de transactie door mijzelf geïnitieerd is. Men wil geen terugstorting doen. In het antwoord linkt met naar de tekst:
Ik vraag me af wat op dit moment mijn rechten zijn. Als je geld overmaakt naar een verkeerde rekening of met een verkeerd betalingskenmerk dan heb je geen recht je geld terug te krijgen?Nee. Controleer na invullen van je mobiele nummer en de keuze van de bank of het ingevulde mobiele nummer juist is. Als je de opwaardering eenmaal bevestigd hebt, kan hij niet meer ongedaan gemaakt worden.
Nogmaals, het nummer wat ik ingevuld heb bestaat niet, was dat wel het geval dan kon in het nog begrijpen. Iedereen zou dan zo aankopen die wél geleverd zijn ongedaan maken, maar er is niets geleverd!