Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Sinds vanmiddag doet onze TV niet meer wat hij moet doen. Ik probeer te achterhalen of reparatie de moeite is.
Het is breedbeeld TV (beeldbuis) Philips MatchLine PW9616/12 70cm .
Na indrukken power-on schakelaar lijkt nog niets aan de hand en gaat standby lampje branden, vervolgens als met afstandbediening of de knop op de TV, de TV echt wordt aangezet, vervalt het middelste lampje, na een klik, in rood knipperen 2x per seconde .
Na die klik zou de TV normaliter aangaan, alleen nu rest alleen knipperen.

Wie , waarschijnlijk met een tv-reparatie achtergrond kent dit, en kan vertellen wat dit mogelijk is ?

Alvast bedankt.

Verwijderd

Zoek in het telefoonboek even het telefoonnummer van zo'n tv reparatiemannetje. Gewoon bellen, klacht voorleggen en vragen of hij weet wat het is en wat de reparatie gaat kosten.

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-01 15:28
Wellicht is het een idee om in de handleiding van je TV te gaan zoeken.
Knipperende lichtjes staan daar vast wel in beschreven ;)

Verwijderd

Ik heb precies hetzelfde probleem. Ben op zoek naar het probleem. Als ik wat weet laat ik het weten. Hoop dat je het andersom ook doet!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-01 19:14

Caveman

whahoehaha

Ik dacht, ik zal eens mijn google kunsten op dit probleem loslaten en voer in philips, matchline, knipperend standby lampje..... en wat zie ik als eerste link:
http://www.circuitsonline.net/forum/view/74999

xnix

Gepost maandag 29 juni 2009 22:35:16
Hallo,

Sinds vanmiddag doet onze TV niet meer wat hij moet doen. Ik probeer te achterhalen of reparatie de moeite is.
Het is breedbeeld TV (beeldbuis) Philips MatchLine PW9616/12 70cm .
Na indrukken power-on schakelaar lijkt nog niets aan de hand en gaat standby lampje branden, vervolgens als met afstandbediening of de knop op de TV, de TV echt wordt aangezet, vervalt het middelste lampje, na een klik, in rood knipperen 2x per seconde .
Na die klik zou de TV normaliter aangaan, alleen nu rest alleen knipperen.

Wie , waarschijnlijk met een tv-reparatie achtergrond kent dit, en kan vertellen wat dit mogelijk is ?

Nu ken ik Philips een klein beetje van langgeleden ... TV reparaties inderdaad. Maar met de TV's heb ik helaas geen ervaring . Het lijkt me dat het knipperen meerdere problemen kan betekenen. Het knipperen is mee dan 1x p. seconde, meer dan 1 Hz dus .

Alvast bedankt.
Fijn dat ie gerepareerd is, maar er zit iemand hier met hetzelfde probleem die zou het misschien ook wel willen weten......

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !