ik heb de twee volgende scenario's:
bovenstaand werkt NIET en ik krijg ook geen logische error terug waarmee ik wat kan, wat ik me kan voorstellen is dat hij de Hash die hij return na serialize niet in de genoemde array kan plaatsen..., dus dacht ik dat het volgende wel zou moeten werken:
bovenstaand werkt inderdaad correct, ik zou alleen graag het volgende willen en dat lukt dus niet:
Het mooiste vindt ik de eerste oplossing, waarschijnlijk zal ik de serialized form data dan om moeten zetten naar een array?!
Heeft iemand suggesties?
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| rooturl = "blaat"; requestFrom = "meuh.php"; submitData = new Array(); submitData[0]['form'] = 'loginForm'; submitData[0]['function'] = 'submitLoginForm'; submitData[0]['POST'] = $('loginForm').serialize(true); var requestSubmit = rooturl + requestFrom + '.php' + '?json=' + submitData.toJSON(); alert(requestSubmit); |
bovenstaand werkt NIET en ik krijg ook geen logische error terug waarmee ik wat kan, wat ik me kan voorstellen is dat hij de Hash die hij return na serialize niet in de genoemde array kan plaatsen..., dus dacht ik dat het volgende wel zou moeten werken:
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| rooturl = "blaat"; requestFrom = "meuh.php"; submitData = new Object; submitData['form'] = 'loginForm'; submitData['function'] = 'submitLoginForm'; submitData['POST'] = $('loginForm').serialize(true); var requestSubmit = rooturl + requestFrom + '.php' + '?json=' + Object.toJSON(submitData); alert(requestSubmit); |
bovenstaand werkt inderdaad correct, ik zou alleen graag het volgende willen en dat lukt dus niet:
JavaScript:
1
2
3
| submitData[0]['form'] = 'loginForm'; submitData[0]['function'] = 'submitLoginForm'; submitData[0]['POST'] = $('loginForm').serialize(true); |
Het mooiste vindt ik de eerste oplossing, waarschijnlijk zal ik de serialized form data dan om moeten zetten naar een array?!
Heeft iemand suggesties?

A smooth sea never made a skilled sailor