Ik heb het volgende probleem, volgens mij is het erg simpel, maar met mijn zoekacties bereik ik helaas (nog) niets.
Het volgende stukje code:
hieraanvast heb ik het volgende toegevoegd aan m'n register, zodat dit programma gestart kan worden vanuit de explorer context:
Als ik nu voor Test kies op bijvoorbeeld C:\TestMap\123 zal ik het resultaat C:\TestMap\Test verwachten. Helaas krijg ik een IOException met de melding dat de folder/file inuse is.
Hoe krijg ik deze 'lock' eraf? Waarschijnlijk wordt deze door explorer gegenereerd..
Ik werk met Windows XP. Wie helpt mij weer op de juist weg?
Het volgende stukje code:
C#:
1
2
3
4
| string[] args = Environment.GetCommandLineArgs(); string parentDir = args[1].Substring(0, args[1].LastIndexOf("\\")); DirectoryInfo curDir = new DirectoryInfo(args[1]); curDir.MoveTo(parentDir + "\\" + "test"); |
hieraanvast heb ik het volgende toegevoegd aan m'n register, zodat dit programma gestart kan worden vanuit de explorer context:
code:
1
2
| [HKEY_CLASSES_ROOT\Directory\shell\Testje\command] @="C:\\C\\Testje\\Testje\\bin\\Debug\\Testje.exe \"%1\"" |
Als ik nu voor Test kies op bijvoorbeeld C:\TestMap\123 zal ik het resultaat C:\TestMap\Test verwachten. Helaas krijg ik een IOException met de melding dat de folder/file inuse is.
Hoe krijg ik deze 'lock' eraf? Waarschijnlijk wordt deze door explorer gegenereerd..
Ik werk met Windows XP. Wie helpt mij weer op de juist weg?