Ik probeer dus Windows 7 vanaf een USB stick te installeren op een Netbook. Dit gaat prima tot op zekere hoogte. Als hij het installatieproces wilt voltooien gaat hij constant naar een zwart scherm. vermoedelijk heeft het dus te maken met de beeldschermdriver.
Als ik in het zwarte scherm op een willekeurige knop druk, dan start hij opnieuw op en herhaalt het riedeltje zich. Ik krijg hem ook niet meer geboot vanaf de USB stick. Dus ik zit helemaal vast in dit proces. Ik krijg hem niet eens uitgeschakeld...
Ik heb de nieuwste BIOS erop staan. Hoe krijg ik Windows 7 aan de praat, iemand ervaring mee?
Als ik in het zwarte scherm op een willekeurige knop druk, dan start hij opnieuw op en herhaalt het riedeltje zich. Ik krijg hem ook niet meer geboot vanaf de USB stick. Dus ik zit helemaal vast in dit proces. Ik krijg hem niet eens uitgeschakeld...
Ik heb de nieuwste BIOS erop staan. Hoe krijg ik Windows 7 aan de praat, iemand ervaring mee?
[ Voor 26% gewijzigd door mwiekamp op 29-06-2009 22:15 ]
ASUS A8N-VM CSM | AlthlonXP 64 Venice 3200+ | 1024 DD400-X64 | Diamondmax 250GB | Acer AL1716