Sinds kort heb ik een raar probleem met mijn beeld, als ik vista aero theme activeer verschijnen er allemaal puntjes in beeld, puntjes die ook bewegen bijvoorbeeld op de sidebar bij de klok. Ik heb echt geen idee hoe dit komt. Het normale theme (vista basic theme) doet het wel zonder problemen, en dus zonder puntjes.
Dit probleem heb ik zowel bij vista als bij windows 7. Echter als ik mijn GPU, 8600m gt, op 16bits zet zijn de puntjes verdwenen.. Maar dan zijn de vensters ook niet doorschijnend. Wat is het probleem ik heb echt van alles al gedaan drivers allen geprobeerd geformatteerd verschillende OS's maar t probleem blijft. Is de GPU soms gedeeltelijk kapot?...
P.S. De puntjes zijn ook te zien als je een print-screen maakt, het ligt dus niet aan mn laptopscherm.'
Ik wilde een print-screen toevoegen maar dit is me niet gelukt
Dit probleem heb ik zowel bij vista als bij windows 7. Echter als ik mijn GPU, 8600m gt, op 16bits zet zijn de puntjes verdwenen.. Maar dan zijn de vensters ook niet doorschijnend. Wat is het probleem ik heb echt van alles al gedaan drivers allen geprobeerd geformatteerd verschillende OS's maar t probleem blijft. Is de GPU soms gedeeltelijk kapot?...
P.S. De puntjes zijn ook te zien als je een print-screen maakt, het ligt dus niet aan mn laptopscherm.'
Ik wilde een print-screen toevoegen maar dit is me niet gelukt
. Klopt dit beeld (op een of andere manier) duidelijk niet, kun je stellen dat je videokaart of driver een probleem geeft. Omdat de problemen in dit geval hetzelfde zijn in 2 verschillende OS-en met verschillende drivers, valt volgens mij de software kant uit te sluiten. Geeft die test ook problemen (ook met Aero uit), kun je stellen dat de videokaart defect is.