"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead
Lastig vraagje;geen electro-techneuten hier?
vanaf VGA is misschien ook wel moeilijk (resoutie gaan converteren enzo), kan het misschien ook vanaf één van de poorten?
vanaf VGA is misschien ook wel moeilijk (resoutie gaan converteren enzo), kan het misschien ook vanaf één van de poorten?
"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead
Verwijderd
Ik heb er totaal geen ervaring mee, maar ik wil wel met je meedenken 
Ik zou, als ik jou was, er eens achter komen wat de layout is van de vga en de monochroom poort, en kijken welke pinnetjes overeenkomen.
Rob
Ik zou, als ik jou was, er eens achter komen wat de layout is van de vga en de monochroom poort, en kijken welke pinnetjes overeenkomen.
Rob
Verwijderd
Tja, signaal naar laptopje is digitaal, het moet wel kunnen. Maar converters zijn duur; dus zelf make.... Je zou eigelijk een digitaale vidkaart moete hebben maar daar heb je natuurlijk geen zin voor een zw/w schermpje
Verwijderd
Ik heb nog wat gevonden over flatscreens bij http://www.pctechguide.com/07panels.htm hier staat ook dat je je monitor op een gewone vga poort kan aansluiten, mits de monitor een adc heeft (analoog to digital converter) om zo het signaal om te zettten.
hmmm. Maar het gaat niet over een flatscreen maar over een los Sharp DSTN scherm (met contrast-regeling en voeding voor de blacklight). Ik heb al geprobeerd iets te vinden over de aansluitingen maar dat helpt niet echt.
Nu gebruikt dit scherm dacht ik een aantal (iets van 4x4 of 5x5 geloof ik) bekende LCD controllers. deze zijn denk ik wel aan te sturen via een poort...
Ik heb er zelf geen ervaring mee maar dat is misschien wel leuk om in te verdiepen.
* mpegernie vind dat beter dan een 2x20 carachter LCD'tje voor 80 piek waarop je dan je PC temp kunt weergeven....
Nu gebruikt dit scherm dacht ik een aantal (iets van 4x4 of 5x5 geloof ik) bekende LCD controllers. deze zijn denk ik wel aan te sturen via een poort...
Ik heb er zelf geen ervaring mee maar dat is misschien wel leuk om in te verdiepen.
* mpegernie vind dat beter dan een 2x20 carachter LCD'tje voor 80 piek waarop je dan je PC temp kunt weergeven....
Om ff een ouwe
uit de sloot halen. Tsja de mensen hiero vragen altijd eerst om een een search te doen ipv een nieuwe topic te openen, dus dan doe ik da.
Ik wil hetzelfde als mpegernie. En ik heb nog wat "ondersteunende" foto's.
Ik zou me god niet weten hoe ik dit ding aan mijn pc sluit en maakt ook uit uit aan welke poort maar heb de uitelkaargehaalde laptop nog dus misschien moet ik daaruit iets halen al lijkt het me sterk wat het zijn 2 printkaarten met de hele laptop meuk erop.
Het komt van een toshiba satellite T1900

Ik wil hetzelfde als mpegernie. En ik heb nog wat "ondersteunende" foto's.
Ik zou me god niet weten hoe ik dit ding aan mijn pc sluit en maakt ook uit uit aan welke poort maar heb de uitelkaargehaalde laptop nog dus misschien moet ik daaruit iets halen al lijkt het me sterk wat het zijn 2 printkaarten met de hele laptop meuk erop.
Het komt van een toshiba satellite T1900

Pagina: 1