Toon posts:

Sandisk Cruzer 4GB U3 werkt niet goed

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste medetweakers

Ik heb een Sandisk Cruzer 4GB U3 in mijn pc zitten, die gewoon herkend wordt als verwisselbare schijf en een driveletter krijgt, maar helaas niet wordt herkent door de hp tool om hem bootable te maken. Ook bij beheren - opslag wordt hij niet gepakt.

Weet iemand een oplossing?

B.v.d. Izziewizzie :*)

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-02 20:32
Gebruik je U3? Anders kan je proberen wat er gebeurd als je dat eraf trapt.

Desktop | Server | Laptop

• Joran
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-02 16:20

Joran

<3 natalee

Mee eens, die U3 zooi kan je weghalen
Kan ik U3-technologie van mijn USB-station verwijderen?
Ja. U kunt de U3-technologie van het station verwijderen. Hiertoe gaat u naar U3 Launchpad en selecteert u onder Settings de optie U3 Launchpad settings en klikt u op Uninstall. U3 Launchpad wordt dan volledig van het station verwijderd.

Send me your gameboys

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het zowel met als zonder u3 geprobeerd, eerst zonder, daarna met

• Rupie
Ik ben laatst ook met een soortgelijk tootltje bezig geweest, die moest ik in vista opstarten via 'run as administrator' anders herkende hij mijn usb stick ook niet. gebruik je toevallig vista?

Verwijderd

Topicstarter
nee ik gebruik momenteel windows xp en volg de guide om je usb stick bootable te maken voor windows 7(klik)

• Rupie
Verwijderd schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 13:22:
ik heb het zowel met als zonder u3 geprobeerd, eerst zonder, daarna met
hier verbaas ik mij trouwens over, volgens mij verwijder je U3 in permanent, hoe heb je het daarna met U3 alsnog kunnen proberen? maar dat terzijde.

ontopic: Tot waar kan je die tutorial volgen? stap 5 ofzo? Je gebruikt wel het goed schijfnummer?

Verwijderd

Topicstarter
Via lpinstaller.exe kun je u3 herinstalleren, kun je gewoon downloaden van de sandisk site
Schijfnummer enzo doe ik goed maar bij stap 5 inderdaad krijg ik een melding van no disk identified

• Rupie
kijk, ik ook weer wat geleerd ;) niet dat ik U3 nog terug wil op mijn stikkie hoor ;)
Maar je geeft wel het goede schijfnummer in dus? kan je evnetueel controleren door via cmd 'diskpart' te draaien, gevolgd door 'list disk'

Pagina: 1