Het is hier ook 800kb/sec ipv 4MB
Hij ligt er nu af hier. Huilen met de pet op
Jup bij miij ook al geruime tijd slechte vebinding!
Eerst had ik 1100Kb/s met grabit en nu 750Kb/s
En nu zijn die snelheden nog wel verhoogd(wat voor nieuwoudgebruikers nog wel even kan duren
)
Ik had eerst 8Mb/s maar bij grabit 1100Kb/s~1MB/s en dat is toch geen 8Mb/s dat is toch zowieso meer dan 8?
Maar ik heb inderdaad ook steeds mindere snelheden. Ik verwachte iets van 2000 deze maand
wordt alleen maar minder D: (limburg)
En nu zijn die snelheden nog wel verhoogd(wat voor nieuwoudgebruikers nog wel even kan duren
Ik had eerst 8Mb/s maar bij grabit 1100Kb/s~1MB/s en dat is toch geen 8Mb/s dat is toch zowieso meer dan 8?
Maar ik heb inderdaad ook steeds mindere snelheden. Ik verwachte iets van 2000 deze maand
[ Voor 5% gewijzigd door alaintje op 05-04-2010 23:51 ]
Absoluut relatief, relatief absoluut.
Dat is 1,1MB/s*8=8,8Mbit/s dus sowieso meer dan 8 jaalaintje schreef op maandag 05 april 2010 @ 23:47:
Jup bij miij ook al geruime tijd slechte vebinding!
En nu zijn die snelheden nog wel verhoogd(wat voor nieuwoudgebruikers nog wel even kan duren)
Maar ik heb inderdaad ook steeds mindere snelheden. Ik verwachte iets van 2000 deze maandwordt alleen maar minder D: (limburg)
KPN nieuwsgroepen gaat maar tot 6.6Mbit/s, staat op hun site. Oftewel ongeveer ~830KB/s
Volgens mij is hij weer down?
[ Voor 10% gewijzigd door Splinter Cell op 12-04-2010 12:25 ]
Vanx schreef op woensdag 07 april 2010 @ 20:28:
KPN nieuwsgroepen gaat maar tot 6.6Mbit/s, staat op hun site. Oftewel ongeveer ~830KB/s
euhmmmm
Volgens mij is hij weer down? Ik kan iniedergeval niks downloaden, gisteravond werkte het nog prima.
Verwijderd
Ja hier ziet het er ook weer slecht uit. Met pieken tussen de 0 en 200 kb/s!!! Hopen dat het probleem dit keer sneller wordt opgelost wat dit is geen doen.
Verwijderd
Ja hier ziet het er ook weer slecht uit. Met pieken tussen de 0 en 200 kb/s!!! Hopen dat het probleem dit keer sneller wordt opgelost wat dit is geen doen.
De storing staat nog niet vermeld op de site van KPN: http://www.kpn.com/prive/service/actuele-storingen.htm
De storing staat nog niet vermeld op de site van KPN: http://www.kpn.com/prive/service/actuele-storingen.htm
Hmm, lijkt erop dat ze aan het upgraden zijn, hij deed het net even een paar minuutjes en de snelheid ging richting de 1600 kB/s, i.p.v. de schamele 800 van de afgelopen tijd. Helaas nu weer allemaal 'Article not found'.
Hier ook al vanaf gisteren en nu nog steeds: Unable to logon. Server Response: '400 enz....
Toch maar weer een maandje Cheapnews denk ik zo.
Toch maar weer een maandje Cheapnews denk ik zo.
We kunnen wel allemaal onze errors gaan posten maar dat heeft niet veel zin denk ik ...
Gewoon payserver nemen, en als de enige reden voor KPN de newsserver is ben je ook niet echt handig bezig ..
Just saying ..
Gewoon payserver nemen, en als de enige reden voor KPN de newsserver is ben je ook niet echt handig bezig ..
Just saying ..
AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning
Hier is het de afgelopen 3 dagen ook helemaal niets. Af en toe even 200KB/s en dan weer 10 minuten compleet niets.
Vanacht 7GB binnen gehaald in 12 uur tijd. Normaal is dat binnen 3 uur klaar. Hoop dat het snel weer normaal is want dit schiet niet op.
Ik vind het wel fijn om hier te lezen dat ik niet de enige ben. Ligt het in ieder geval niet aan mij maar aan KPN.
Edit: Hier werkt alles nu weer normaal. Netjes constant de maximale snelheid en geen enkel probleem meer. Nu maar hopen dat het zo blijft.
Vanacht 7GB binnen gehaald in 12 uur tijd. Normaal is dat binnen 3 uur klaar. Hoop dat het snel weer normaal is want dit schiet niet op.
Waarom zou ik een payserver nemen als het normaal altijd perfect werkt ? De afgelopen paar dagen is het helemaal niets, maar normaal altijd netjes constant 800KB/s. Een tijdje terug was het net zoals nu even bagger. Normaal werkt het perfect en is een payserver nemen alleen maar geld weggooien.We kunnen wel allemaal onze errors gaan posten maar dat heeft niet veel zin denk ik ...
Just saying
Ik vind het wel fijn om hier te lezen dat ik niet de enige ben. Ligt het in ieder geval niet aan mij maar aan KPN.
Edit: Hier werkt alles nu weer normaal. Netjes constant de maximale snelheid en geen enkel probleem meer. Nu maar hopen dat het zo blijft.
[ Voor 14% gewijzigd door PilatuS op 26-04-2010 16:33 ]
Omdat het nu niet werkt
Nja al tijdje niet (goed).
Dat het aan KPN ligt dat leek me al duidelijk, hoewel ik nog steeds vanaf dag 0 geen probleem heb. Maar ik download dan ook niet zoveel.
Dat het aan KPN ligt dat leek me al duidelijk, hoewel ik nog steeds vanaf dag 0 geen probleem heb. Maar ik download dan ook niet zoveel.
AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning
99% van de tijd werkt het wel goed. Vandaar dat ik het niet zinnig vind om voor die 1% te gaan betalen.Jim423 schreef op maandag 26 april 2010 @ 16:45:
Omdat het nu niet werktNja al tijdje niet (goed).
Maar goed, het werkt nu dus weer goed. Het heeft dan 4 dagen niet, of slecht gewerkt.
Verwijderd
Een Nieuwsgroep is een discussiegroep op het internet. Over bijna elk onderwerp is er wel een nieuwsgroep te vinden. Iedereen kan artikelen plaatsen (posten) en artikelen van anderen lezen. Een nieuwsgroep is een manier om in groepsverband informatie uit te wisselen met andere gebruikers. Er zijn duizenden nieuwsgroepen die elk over een eigen onderwerp gaan. Zo kunt u met andere mensen discussiëren over politiek, elkaar helpen met computerproblemen of bestanden uitwisselen.
Om met een nieuwsgroep mee te doen heeft u een nieuwslezer nodig. U kunt een e-mail programma als nieuwslezer gebruiken, zoals Outlook Express of Thunderbird.
Berichten voor allerlei nieuwsgroepen worden verzameld op een nieuws-server. KPN biedt aan abonnees een aparte nieuwsserver, zodat u direct toegang krijgt tot deze informatie. Deze nieuwsserver biedt toegang tot een groot aantal verschillende nieuwsgroepen.
Voor Nieuwsgroepen geldt:
•De download snelheid is maximaal 6,6 Mb/s.
•De upload snelheid is maximaal 2Mb/s.
•Tekstberichten worden 180 dagen bewaard. De retentietijd van binairies is 14 dagen.
De nieuwsserver ondersteunt 3 threads (gelijktijdige verbindingen) van 275 kB/s elk. In totaal 825 kB/s, oftewel 6,6 Mb/s. Het gebruik van een nieuwsgroep is gratis. Voor het gebruik van een Nieuwsgroep geldt geen datalimiet. Om Nieuwsgroepen voor iedereen beschikbaar te houden geldt een Fair Use policy.
Om met een nieuwsgroep mee te doen heeft u een nieuwslezer nodig. U kunt een e-mail programma als nieuwslezer gebruiken, zoals Outlook Express of Thunderbird.
Berichten voor allerlei nieuwsgroepen worden verzameld op een nieuws-server. KPN biedt aan abonnees een aparte nieuwsserver, zodat u direct toegang krijgt tot deze informatie. Deze nieuwsserver biedt toegang tot een groot aantal verschillende nieuwsgroepen.
Voor Nieuwsgroepen geldt:
•De download snelheid is maximaal 6,6 Mb/s.
•De upload snelheid is maximaal 2Mb/s.
•Tekstberichten worden 180 dagen bewaard. De retentietijd van binairies is 14 dagen.
De nieuwsserver ondersteunt 3 threads (gelijktijdige verbindingen) van 275 kB/s elk. In totaal 825 kB/s, oftewel 6,6 Mb/s. Het gebruik van een nieuwsgroep is gratis. Voor het gebruik van een Nieuwsgroep geldt geen datalimiet. Om Nieuwsgroepen voor iedereen beschikbaar te houden geldt een Fair Use policy.
Verwijderd
hoi ik zit sinds kort bij KPN.. wat is op dit moment het serveradres voor het downloaden van nieuwsgroepen.. of heb je er meerdere?
KPN news.kpn.nl of news.kpnplanet.nl ?
Heb je die al geprobeerd ? Opzoekvraag he
Heb je die al geprobeerd ? Opzoekvraag he
news.kpnplanet.nl werkt nog gewoon goed.
[ Voor 4% gewijzigd door PilatuS op 28-12-2010 21:48 ]
En daar kick je een oud topic voor?
Waar juist die newsserver meerdere malen genoemd wordt?
Waar juist die newsserver meerdere malen genoemd wordt?
Dit topic is gesloten.