ik ben op zoek hoe ik digitale tv op mijn pc krijg, ik wil het graag ook in digitale kwaliteit kunnen zien:
eerst even wat specs van mijn pc:
Processor: intel i7 920
moderbord: asus p6t
geheugen: 4 gig kingston ddr3
videokaart: momenteel een 9600GT (leenkaart)
tv kaart: hauppauge pvr150
hier zitten twee beeldschermen aan, beide aangesloten met een dvi stekker
het digitale kastje wat ik krijg is een Humax IRHD-5000 (HD-Tuner)
nou wil ik graag digitale tv op mijn pc kijken, via mediacenter, dus ik vandaag naar de winkel om zo'n digitaal kastje te halen, vertelen ze mij dat dat via een hdmi kabel aangesloten moet worden, wil ik de zenders in digitale kwaliteit bekijken, dus nou komt de vraag, hoe moet dit?
moet ik een videokaart hebben met een hdmi ingang? of moet ik een tv kaart hebben met een hdmi ingang?
ik ben al aan het zoeken geweest hier op got, maar ik kan er niet echt achter komen wat ik nou precies nodig heb
eerst even wat specs van mijn pc:
Processor: intel i7 920
moderbord: asus p6t
geheugen: 4 gig kingston ddr3
videokaart: momenteel een 9600GT (leenkaart)
tv kaart: hauppauge pvr150
hier zitten twee beeldschermen aan, beide aangesloten met een dvi stekker
het digitale kastje wat ik krijg is een Humax IRHD-5000 (HD-Tuner)
nou wil ik graag digitale tv op mijn pc kijken, via mediacenter, dus ik vandaag naar de winkel om zo'n digitaal kastje te halen, vertelen ze mij dat dat via een hdmi kabel aangesloten moet worden, wil ik de zenders in digitale kwaliteit bekijken, dus nou komt de vraag, hoe moet dit?
moet ik een videokaart hebben met een hdmi ingang? of moet ik een tv kaart hebben met een hdmi ingang?
ik ben al aan het zoeken geweest hier op got, maar ik kan er niet echt achter komen wat ik nou precies nodig heb