Hulp met me website

Pagina: 1
Acties:
  • 257 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik ben bezig met een website. Ik heb domeinnaam *niet (meer) relevant* aangevraagt.
Was begonnen met php-fusion. Maar ik loop gewoon helemaal vast.
Het installeren lukt wel. Maar een goed download en upload systeem lukt me gewoon niet.

De ftp server krijg ik ook niet aan de praat.

Weet iemand een andere goed manier om je website te maken?

Mensen moeten bestanden van 150 mb kunne uiploaden en dan kunnen downloaden.

Ik zit gewoon helemaal vast. En ik heb die domein al gekocht. Dus stress beetje dat ik deze tijd niet nuttig besteed.

Ik host thuis.

Zeggen jullie doorgaan met php-fusion of forum(phpbb-geen verstand van) of iets anders.

Alvast bedankt

gr.

[ Voor 3% gewijzigd door RobIII op 29-06-2009 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat voor raad wil je hebben? Als je niet bekend bent met php fusion en je hebt je deadline (want je stresst) dan weet je toch zelf al een beetje wat je te doen staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:31
Je website werkt hier niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
As juh us begind met fatsounlik neerlands te schrijven en zinnen maakt die een beetje lopen... en als je dan ook nog even onze Quickstart doorneemt voor je een topic opent ben ik weer helemaal happy ;)

[ Voor 9% gewijzigd door RobIII op 29-06-2009 17:47 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Normaal gaan dit soort topics linea recta dicht, maar wil je toch een klein beetje voordeel van de twijfel geven.

Geef eens aan wat je precies met die website wilt gaan doen. Zoek je een design of CMS functionaliteit?

(doe dit maar in een nieuw topic ;))

[ Voor 8% gewijzigd door BtM909 op 29-06-2009 17:48 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Dit topic is gesloten.