P183, M4A78T-E, Phenom-II X4 955, OCZ 4GB Platinum 1333Mhz, MSI GTX 960 4GB, Syncmaster 2494HS + PS3 + XBOX360 + Samsung Galaxy S3 + Canon EOS 600D
De +3,3 wordt in 99% van de huidige hardware niet gebruikt, er zijn zat opzetstukjes die een standaard molex-die-nog-echt-niet-oud-zijn-anno-2009 naar een Sata-minus-3,3v verbindingen converteren, meestal kan je dan aan één molex 2 HDD's hangen. Misschien dat dit een oplossing is voor je.
En anders, bij twijfel: bellen! Ik neem aan dat je die voeding ergens gekocht hebt, de winkel waar ik werkte lag een lijst met vaak een hele rits accesoires, waaronder extra kabels die gewoon bestelbaar waren. Mocht de winkel je niet kunnen helpen, bel door! Distributeur, importeur, corsair zelf! Overigens, de latere modellen van deze voedingreeks worden geleverd met 3-sata aansluitingen per kabel.
En anders, bij twijfel: bellen! Ik neem aan dat je die voeding ergens gekocht hebt, de winkel waar ik werkte lag een lijst met vaak een hele rits accesoires, waaronder extra kabels die gewoon bestelbaar waren. Mocht de winkel je niet kunnen helpen, bel door! Distributeur, importeur, corsair zelf! Overigens, de latere modellen van deze voedingreeks worden geleverd met 3-sata aansluitingen per kabel.