Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagingR2
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-11-2022

RagingR2

[GeekPride!]

Topicstarter
Weet iemand toevallig waar ik modulaire SATA-voedingskabeltjes kan kopen?

Ik heb een Corsair HX520W modulaire voeding. En als ik het goed heb (of ik moet er 1 kwijt geraakt zijn) zitten daar maar 2 voedingskabels voor SATA-apparaten bij, met aan elk kabeltje 2 connectoren.
Waardoor ik nu niet genoeg SATA-voedingsconnectoren heb om al mijn SATA-apparaten van voeding te voorzien.

Der zit wel een stuk of 4 modulaire IDE-voedingskabels (4 pin molex) bij waar je dan weer niet heel veel aan hebt anno 2009 als je het mij vraagt... hooguit nog een paar casefans die je daar op aansluit. Voor de rest heb ik geen IDE-apparaten meer.

Hoe dan ook... ik vroeg me dus af of je die modulaire kabels ergens los kan kopen, want zowel via google als op de site van Corsair kan ik het niet echt vinden.

P183, M4A78T-E, Phenom-II X4 955, OCZ 4GB Platinum 1333Mhz, MSI GTX 960 4GB, Syncmaster 2494HS + PS3 + XBOX360 + Samsung Galaxy S3 + Canon EOS 600D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13:18

Umbrah

The Incredible MapMan

De +3,3 wordt in 99% van de huidige hardware niet gebruikt, er zijn zat opzetstukjes die een standaard molex-die-nog-echt-niet-oud-zijn-anno-2009 naar een Sata-minus-3,3v verbindingen converteren, meestal kan je dan aan één molex 2 HDD's hangen. Misschien dat dit een oplossing is voor je.

En anders, bij twijfel: bellen! Ik neem aan dat je die voeding ergens gekocht hebt, de winkel waar ik werkte lag een lijst met vaak een hele rits accesoires, waaronder extra kabels die gewoon bestelbaar waren. Mocht de winkel je niet kunnen helpen, bel door! Distributeur, importeur, corsair zelf! Overigens, de latere modellen van deze voedingreeks worden geleverd met 3-sata aansluitingen per kabel.