"never argue with idiots they drag you down to their level and beat you with experience" dilbert
Edit:
Ik heb vanavond nog wat zitten zoeken en proberen, en het blijkt dat de iForce en forcefeedback implementatie in Linux nog erg in haar kinderschoenen staat... Mijn Thrustmaster ForceGT (toch inmiddels al 10 jaar oud) werkt maar heel beperkt onder de kernel 2.6.27. Vanaf 2.6.30 zou de forcefeedback implementatie een stuk beter moeten zijn, maar helaas zit ik vast aan een pre-2.6.28 kernel ivm de fglrx-drivers voor m'n videokaart. Hopelijk kan ik dit weekend de kaart vervangen voor een GeForce en kan de nieuwste kernel testen.
Voor mij speelt namelijk dezelfde vraag. Ik wil onder Wine diverse race-sims gaan draaien met een FFB-stuur (het liefst op den duur de Logitech G25) en dan is het essentieel dat de FFB onder linux goed werkt.
[ Voor 71% gewijzigd door deepbass909 op 29-06-2009 20:59 ]
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
"never argue with idiots they drag you down to their level and beat you with experience" dilbert
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Je zult nog even geduld moeten hebben vrees ik...
edit:
slecht nieuws, mijn pc lijkt geen GeForce kaarten te willen slikken (verschillende geprobeerd, alleen bleven dood... wat op zich wel bizar is, gezien de nvidia MPC430 chipset...) en Ati is geen optie vanwege Linux. Ik zit dus vast aan een GeForce 6150 en dat is niet echt een snelheidsmonster... Veel verder dan basis testen onder Linux gaat dus niet lukken...
[ Voor 63% gewijzigd door deepbass909 op 06-07-2009 22:42 ]
Als iemand anders antwoord heeft op deze vraag, Ik hoor het graag