Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• jelmerjan
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-11 10:21
Hallo,

Ik heb laats op een rommelmarkt een TomTom GO 700 gekocht,

Wanneer ik de TT aanzet krijg ik eerst een normaal tt scherm en daarna zo'n scherm met een handje en een tt, hier blijft hij vastzitten.
Ik hoor de HDD wel draaien maar daar doet hij voor derest niks mee,
Als ik hem aansluit op m'n pc dan kan ik de tt wel verkennen maar niks met de bestanden doen, zodra ik iets selecteer loopt verkenner vast totdat ik de tt lostrek.
Wanneer ik tt home opstard dan zegt hij eerst een dat er een tt is aangesloten maar, als ik wat wil doen dan zegt ie dat er geen tt is aangesloten,

Iemand suggesties?
Bvd.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:54
Aan de onderkant (misschien onder een klepje) zou een gaatje moeten zitten voor een paperclip.

Als je die in drukt zou hij moeten resetten (geen idee of dit harde reset of normale reset is)

• jelmerjan
Dankje voor je reactie, dit heb ik al meerdere keren gedaan maar het helpt niet.

• mdj84nl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-03 09:03
*weg*

[ Voor 76% gewijzigd door pven op 30-06-2009 12:00 ]

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-11 14:57
Kijk hier eens: KLIK

• jelmerjan
Ik heb een HardReset gedaan, en er veranderde niks,
Ik had er ook al aan gedacht om de TT te formatteren maar dat kan niet,
Wat ik vergeten te vertellen was,
Als ik hem inplug vraagt windows of ik naar errors wil scannen, er is dus waarschijnlijk iets mis met de HDD.

• jelmerjan
Als ik de aan knop langer dan 2 seconden indruk dan blijft 'ie hangen op 'Retrieving disk info...'
En daarna srpingt hij op het tt scherm.

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
Je hebt mazzel. Weliswaar is het ding uit garantie, maar het is een vrij oud en groot model. Het geheugen is een vrij standaard harddisk. Met een beetje googlen kun je vinden hoe je die vervangt door 4GB CF. TomTom HOME zal je daarna nieuwe software aanbieden, en je kunt ook een nieuwe kaart kopen.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Pagina: 1