Toon posts:

[xp op laptop]externscherm als hoofscherm gebruiken

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag mijn externe monitor gebruiken als hoofdscherm. Daarnaast moet mijn laptop dienen als een extra scherm. Is dit mogelijk?
Het is me wel gelukt om op beide schermen te werken en te klonen, maar ik wil wel graag met 2 schermen werken.

Kaisz

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-04 17:20

Wiethoofd

Broadcast TOM

Als het goed is heeft je laptop meerdere beelscherm uitbreidingsmodi, waaronder ook een 'extend desktop'.

Vermeld eens je type laptop en je besturingssysteem.

Je kunt ook in je beeldscherm eigenschappen (rechtsklik op je bureaublad > eigenschappen) kiezen voor 'Het bureaublad uitbreiden naar deze monitor'.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een macbook waarop ik via bootcamp windows draai.
Ik draai windows XP.
bureaublad> rechtermuisknop en eigenschappen heb ik geprobeerd.
Ik kan helaas niet de extend beeldscherm zien.

----edit---
Als ik naar nVidia control panel ga dan kan ik een paar opties kiezen. 1 daarvan is om beide schermen te gebruiken. Daaronder is een keuze om welke scher, tot hoofdscherm te kiezen. Helaas kan ik dan niet voor mijn externe monitor kiezen.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2009 20:57 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:23

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Over het gebruik van laptops als monitor ipv PC is aardig wat geschreven. Bottom line: bij gebrek aan video-in totaal niet haalbaar, tenzij je ze uit elkaar wil schroeven en dan nog geluk en kennis hebt.

Verder is het op GoT de bedoeling dat je zelf doet wat je kunt voordat je een topic opent, en als je dan een topic opent je de moeite neemt om duidelijk aan te geven waar je gezocht hebt, op welke zoektermen, wat je vond, wat je aan de hand daarvan geprobeerd hebt, wat er toen gebeurde en waar je nu mee vast zit. Aangezien je niets daarvan meldt en niet eens volledig bent qua specs kunnen wij niet met je meedenken en gaat dit topic dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.