Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-11 15:55
Ik werk in het onderwijs en in de zomervakantie wil ik een nieuwe telefoon aanschaffen. Ik wil hem vooral gebruiken als agenda. Die moet dus makkelijk in gebruik en zeer overzichtelijk zijn. Daarnaast ben ik een gadgetfreak en gebruik ik mijn mobiel ook voor andere zaken zoals gamen, film kijken, muziek/radio, etc.
Ik twijfel tussen 2 telefoons. De OMNIA i8910 HD met Symbian S60 5th edition en de Iphone GS met OSX 3.0 Symbian en OSX hebben allebei voordelen maar omdat ik niet in de gelegenheid ben om met deze systemen te experimenteren wil ik graag jullie mening.

Ik heb me natuurlijk al aardig ingelezen en heb veel filmpjes op youtube bekeken waarop het een en ander wordt uitgelegd. Zie ook deze link Op vrijwel alle fronten wint de Omnia het van de Iphone. Toch twijfel ik over een aantal voor mij zeer belangrijke zaken die vooral te maken hebben met het OS:
  1. Agenda van Iphone is volgens mij overzichtelijker? (agendaview).
  2. 3rd party support van Iphone is kwalitatief beter (omdat programma's en games voor symbian op veel verschillende gsm's moeten kunnen draaien)?
  3. Webpagina's bekijken is op de Iphone makkelijker dankzij multitouch interface?
Mijn bezwaren zijn dus niet gefundeerd op eigen bevindingen. Ik hoop dat jullie hier meer over weten.

[ Voor 5% gewijzigd door michielvz op 29-06-2009 16:18 ]

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

1. Klopt, de agenda van de iPhone is super. (Beter als de Omnia HD)
2. 3rd party op de iPhone is populair, dus ook beter.
3. Surfen is erg makkelijk op de iPhone. (Op de Omnia HD goed te doen.)

Zelf heb ik een Omnia i8910 ;)
Het zijn totaal verschillende OS systemen.

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Zoals je in Non-Windows Based Mobiles & PDA's Beleid kunt lezen, zal je zelf de keuze moeten maken. Zoek eens rond op het forum, zoek wat rond op Google en je vindt voldoende informatie om je keuze te kunnen maken.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Dit topic is gesloten.