Toon posts:

'Oud' systeempje... Jullie mening

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag volk.

Ik wilde middels een posting hier erachter komen of mijn 'kindje' eigenlijk nog wel meekon tegenwoordig en wat jullie er van vinden :P

Dit was mijn eerste eigen systeempje, so don't be too harsh ;)

Komtie:
- Intel Celeron A 400@500
- Elitegroup P6Sep-ME socket 370 ppga
- Sound & video (8mb) onboard :r
- 3dfx Voodoo2 12 mb @ 95 mhz
- Comprak DVD 12x
- HP7500 Writer 4x schrijven (jaja, oud ding maar fikt als de pleuris 8-)
- standaard CPU-fan en kastkoeler
- .... whatever more you wanna know

Nou schiet maar! :9

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15:21

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Toch redelijk? Je kan er op i-netten. ;)

Hmmz, zo oud is ie toch niet? :?
Mijn p120 is oud. :+

Gelukkig heb ik dan ook 1 voor het gamen enz. (T-Bird 850) :9~

Whatever.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Sure, kan nog best mee lijkt me?

Verwijderd

Topicstarter
Voor standaard zaken is hij perfect, maar voor de echte games moet ik denk ik wel een nieuw systeempie in elkaar flansen 8-)
Een systeempie met iets meer power.

Ohja en vooral om dvd's te kijken moet ik echt hoognodig een beter systeem krijgen ;)

Verwijderd

Ligt er aan wat je met je PC doet! (??)

- beetje tekst verwerken -> Perfect systeem. >:)
- Beetje hobieen (internetten, mailen, etc)-> kan er mee door.
- Zwaar gamen -> diep triest. :'(

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-08 23:29

Yucko

One clown to rule them all !

humz .... valt toch wel mee of niet soms ?? mijn bakkie gaat nog goed mee (zie specs onderaan) en ook in HalfLife CounterStrike haal ik makkelijk 60+ fps :)

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Verwijderd

Op donderdag 01 maart 2001 12:37 schreef JaJoah het volgende:
humz .... valt toch wel mee of niet soms ?? mijn bakkie gaat nog goed mee (zie specs onderaan) en ook in HalfLife CounterStrike haal ik makkelijk 60+ fps :)
ik denk dat dat door je geforce komt als je videokaart wat minder is gaat t echt met sprongen achteruit

Verwijderd

Op donderdag 01 maart 2001 12:43 schreef henk_j het volgende:

[..]

ik denk dat dat door je geforce komt als je videokaart wat minder is gaat t echt met sprongen achteruit
Inderdaad, helemaal mee eens, de topic-starter heeft maar een 8Mb onboard + een voodoo 2. Dat is nou niet echt geweldig, en wat een hoop mensen denken is dat deze jongen dus 20Mb video-geheugen heeft voor spellen. NOU..niet dus. alleen 1 van de 2 kaarten werkt bij een spel (ligt er aan welke hij selecteerd) dus hij heeft in principe maar 12Mb video-memory maximaal.

edit:

ehh... master-D, dit is trouwens niet om je systeem de grond in te boren. Maar je wou onze mening. Even goede vrienden! :) :)

Verwijderd

Topicstarter
Dat wist ik gelukkig al dat ie er maar 1 gebruikt, en voor spellen gebruik ik altijd me 12 mb voodoo2.

Maar, als ik DVD's wil kijken dan gebruikt ie natuurlijk die 8mb videokaart. Kwaliteit klote dus. Voor dvd's kan ik me voodoo kaart niet gebruiken natuurlijk, maar is er een mogelijkheid om meer dan 8mb voor die kaart te reserveren?
Pagina: 1