2de Beeldscherm forceren in windows.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Weet iemand of het mogelijk door een of andere tweak om windows te doen geloven dat er een 2de scherm is aangesloten ook als is dit niet mogelijk. Ik heb dit nodig om via een thin client te verbinden naar een Workstation met Dual Screen. Op de Workstation is er geen scherm aangesloten.

Mvg
Tony

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

ja, http://www.zoneos.com/zonescreen.htm ;)

[ Voor 4% gewijzigd door leuk_he op 29-06-2009 15:31 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dit is inderdaad een zeer goede tool. Maar dit is niet hetgaan ik zoek. Ik zou men bureaublad moeten uitrekken naar een 2de scherm. Maar dat scherm is niet aangesloten aan die pc. Ik werk via HP Remote Graphics Software.

Tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

je gaaat gewon de helft van zonescreen installeren:
ZoneScreen consists of two parts: kernel-mode (running with privileges of Windows kernel) driver for virtual display (which is visible to Windows just as normal video card with monitor attached to it), and user-mode (running as usual user application like Notepad) wizard which is responsible for capturing image, transmitting it over the network, and drawing it at another computer. Machine, whose desktop is extended, called server
je kunt vervolgens vnc, maar ook een ander stuk software nemen om dit te projecteren op je thinclient.

[ Voor 9% gewijzigd door leuk_he op 29-06-2009 16:01 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
leuk_he schreef op maandag 29 juni 2009 @ 16:00:
je gaaat gewon de helft van zonescreen installeren:

[...]

je kunt vervolgens vnc, maar ook een ander stuk software nemen om dit te projecteren op je thinclient.
Dit is geen optie daar ik verplicht ben om de HP Remote Graphics Software te gebruiken die men beelden doorstuurt naar men Thin Cllient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Verwijderd schreef op maandag 29 juni 2009 @ 17:03:
[...]

Dit is geen optie daar ik verplicht ben om de HP Remote Graphics Software te gebruiken die men beelden doorstuurt naar men Thin Cllient.
"ander stuk software" kan dus ook HP remote grpahics zijn... :P :9

Je moet dus wel een stukje unsigned code hangen in windows om het voor elkaar te krijgen.

[ Voor 12% gewijzigd door leuk_he op 29-06-2009 17:18 ]

Pagina: 1