Ik heb overlaatst op ebay een kabel gekocht (zoals deze) en heb deze vandaag ontvangen. Ik steek de hdmi in mijn laptop en de cinch in mijn (oude) tv maar heb totaal geen signaal. Heb ondertussen ook al eens de vga in mijn monitor gestoken maar hier ook geen resultaat. Iemand al zoiets tegengekomen? MOet ik nog iets installeren ofzo of ben ik gewoon afgezet?
Zucht, weer iemand die is opgelicht.. Ja, je bent afgezet. Het is namelijk niet via zo'n kabel mogelijk om digitaal (hdmi) naar analoog (rca) te converten.
Gewoon weggooien die zooi.
Gewoon weggooien die zooi.
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
Je weet wel dat HDMI digitaal is en VGA/composiet ("cinch") analoog?
Zo niet, weet je het nu en dan weet je ook direct de reden waarom het niet werkt.
Je kunt geen digitaal signaal invoeren op een analoge ingang. Of je moet een omvormer gebruiken, maar die zijn schaars en duur.
Die kabel die je hebt gekocht, is dus waardeloos.
eensch met FikkieHo dus...
Zo niet, weet je het nu en dan weet je ook direct de reden waarom het niet werkt.
Je kunt geen digitaal signaal invoeren op een analoge ingang. Of je moet een omvormer gebruiken, maar die zijn schaars en duur.
Die kabel die je hebt gekocht, is dus waardeloos.
eensch met FikkieHo dus...
[ Voor 6% gewijzigd door Icephase op 29-06-2009 13:51 ]
Had hem ook willen gebruiken voor andere doeleinden maar zal deze maar rap verbranden om de flater te vergeten. Toch bedankt iedereen.