Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[access] voorkomen dat query automatisch uitgevoerd wordt

Pagina: 1
Acties:

• 107mb
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-11 13:17
hier op het werk maak ik gebruik van een (access 2000) database, waarin iets aangepast moet worden.
Het vervelende is dat als ik de database open, er meteen een aantal queries (update rows, insert, enz.) uitgevoerd worden.

Binnen Access kan ik via Tools --> Macro --> security het beveiligings niveau instellen, met de volgende resultaten:
  • low: queries worden uitgevoerd, en acces database wordt na uitvoeren afgesloten
  • medium: per querie wordt gevraag om deze uit te voeren. Het maakt niet uit wat ik opgeef (y/n), want na de laatste query wordt de database en access afgesloten
  • high: na een melding over macro's en onveilige inhoud wordt de database en access afgesloten
Wie weet hoe ik deze database zo kan openen dat ik hem kan bewerken?

• dj_vibri
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-11 16:24

dj_vibri

int(e^x) = f(u)^n

Wat als je met de ctrl-toets (kan ook shift zijn :s ) ingedrukt en vervolgens dubbelklik op je databank bestand ?

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

• pedorus
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Het is SHIFT, hoewel dat gedisabled kan worden. Eventueel kun je ook gewoon een willekeurige programmeertaal zoals vba dat in office zit gebruiken, zodat je geeneens Access nodig hebt. Dat zie je bijvoorbeeld na [google=ado access database query vba].

Vitamine D tekorten in Nederland | Dodelijk coronaforum gesloten