Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[MS Office 2007] instellingen worden niet opgeslagen *

Pagina: 1
Acties:

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Oke even het volgende, Ik heb de MS office 2007 professionel Plus suite. En elke keer als ik het programma open krijg ik het pop up venstertje van de office live workspace. nu staat hier een mooi boxje in ''niet meer weergeven'' dit staat dus aangevinkt maar nog steeds blijft het venster elke keer komen zodra je office opnieuw opstart.

En het volgende probleem. als ik bijvoorbeeld extra opdrachten in de snelle toegang wil toevoegen in eerste instantie lukt het gewoon voor de sessie die open staat. maar zodra je afsluit en opnieuw office opstart zijn ze allemaal ineens spoorloos verdwenen. het lijkt mij dat dit een rechten probleem is dat de gebruikers geen rechten hebben om op een bepaalde map te schrijven.. maar nu het leuke ik heb hetzelfde met volledige admin rechten.

iemand een idee van wat het kan zijn? Heb al gezocht op google en GoT maar heb niks kunnen vinden wat erop lijkt.

Het draait trouwens op Win XP Pro.

alvast bedankt voor de moeite!

mvg Erik

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik gok dat beide problemen gerelateerd zijn - en inderdaad een rechtenprobleem zijn. Onder XP zou je inderdaad weinig rechtenproblemen mogen hebben. Kijk eens wat er gebeurt als Process Monitor meeloopt (filter natuurlijk op alleen foutmeldingen).

Kan je dat Live workspace gebeuren niet uninstallen? (Ik heb geen idee, heb het bewust nooit geinstalleerd).

Overigens lijkt [google=XP "office 2007" settings not saved] met http://forums.citrix.com/message.jspa?messageID=697947 een omweg te geven. Maar da's probleemomzeiling.

offtopic:
Ik pas trouwens de topictitel aan, je bent zegmaar niet de enige die ooit MS Office 2007 gebruikt, dus als titel is dat nogal kort door de bocht ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Oke ik heb Process monitor even gedownload en geinstalleerd. maar ik heb geen idee wat ik met de neergezette informatie aan moet. Ik krijg diverse entry's met de informatie NAME NOT FOUND. en dan vervolgens bij details staat: Desired acces: read/write. Als je met een screenshot meer kan ken ik hem wel posten voor je.

Nog even iets, wij werken met roaming profiles hier kan dit er ook mee te maken hebben?

en bedankt voor de hulp!

ps. En die link die je gaf. De link die hun als oplossing gaven werkt niet. dus dan word het moeilijk :)

[ Voor 10% gewijzigd door Facenoise op 29-06-2009 13:36 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Lijkt me wel, zijn het toevallig mandatory profiles? want dan is dit geen storing maar gewoon het gedrag wat je verwacht/afdwingt.
Je zal dan de change in de default user willen doen, en in het mandatory profile?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters