Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)
Lijkt me een feature 
Het is ook niet echt een categorie, maar een groep met daarin verschillende categorieën met elk eventueel weer subcategorieën. En zo'n groep bevat dusdanig veel en dusdanig verschillende producten dat het ook niet echt nuttig is om die te openen, wel?
Als je snel terug wilt naar een overzicht van de categorieën om door te klikken naar een andere categorie dan kan dat gewoon via de pricewatch 'homepage'
Het is in elk geval bij al die groepen hetzelfde en ook vanaf de pricewatch 'homepage' kan je die groepen niet in hun geheel openen. Dus het zal in elk geval geen bug zijn, maar gewoon een keuze. Ging het jou puur om het feit dat het je opviel dat die groep het enige item in het rijtje was zonder link, of had je daadwerkelijk een bepaald idee bij de pagina waar dat naartoe zou leiden?
Het is ook niet echt een categorie, maar een groep met daarin verschillende categorieën met elk eventueel weer subcategorieën. En zo'n groep bevat dusdanig veel en dusdanig verschillende producten dat het ook niet echt nuttig is om die te openen, wel?
Als je snel terug wilt naar een overzicht van de categorieën om door te klikken naar een andere categorie dan kan dat gewoon via de pricewatch 'homepage'
Het is in elk geval bij al die groepen hetzelfde en ook vanaf de pricewatch 'homepage' kan je die groepen niet in hun geheel openen. Dus het zal in elk geval geen bug zijn, maar gewoon een keuze. Ging het jou puur om het feit dat het je opviel dat die groep het enige item in het rijtje was zonder link, of had je daadwerkelijk een bepaald idee bij de pagina waar dat naartoe zou leiden?
[ Voor 30% gewijzigd door Orion84 op 29-06-2009 12:35 ]
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
links en rechts is een link, dus ik vond het afwijkend 
maar goed, ik heb er verder geen probleem mee, wilde het alleen ff melden
de grap is natuurlijk wel dat de groep steeds groter wordt naar de linkerkant, dus uiteindelijk kom je op index of pricewatch welke nog groter is dan de subcategorie en deze hebben wel een link...Het is ook niet echt een categorie, maar een groep met daarin verschillende categorieën met elk eventueel weer subcategorieën. En zo'n groep bevat dusdanig veel en dusdanig verschillende producten dat het ook niet echt nuttig is om die te openen, wel?
maar goed, ik heb er verder geen probleem mee, wilde het alleen ff melden
Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)
Omdat er voor die pagina's ook nuttige content te verzinnen isMr.Nobody schreef op maandag 29 juni 2009 @ 13:13:
links en rechts is een link, dus ik vond het afwijkend
[...]
de grap is natuurlijk wel dat de groep steeds groter wordt naar de linkerkant, dus uiteindelijk kom je op index of pricewatch welke nog groter is dan de subcategorie en deze hebben wel een link...
checkmaar goed, ik heb er verder geen probleem mee, wilde het alleen ff melden
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr