Geen hyperlink bij subcategorie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
de subcategorieën in de pricewatch hebben geen hyperlink

bv: http://tweakers.net/pricewatch/cat/783 bovenaan:

Index » Pricewatch » Elektronica » Video componenten » Recorders » Prijzen

alle zijn hyperlinks behalve 'Elektronica', dit geldt voor alle categorieën.

bug of feature? :?

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Lijkt me een feature :)

Het is ook niet echt een categorie, maar een groep met daarin verschillende categorieën met elk eventueel weer subcategorieën. En zo'n groep bevat dusdanig veel en dusdanig verschillende producten dat het ook niet echt nuttig is om die te openen, wel?

Als je snel terug wilt naar een overzicht van de categorieën om door te klikken naar een andere categorie dan kan dat gewoon via de pricewatch 'homepage' :)

Het is in elk geval bij al die groepen hetzelfde en ook vanaf de pricewatch 'homepage' kan je die groepen niet in hun geheel openen. Dus het zal in elk geval geen bug zijn, maar gewoon een keuze. Ging het jou puur om het feit dat het je opviel dat die groep het enige item in het rijtje was zonder link, of had je daadwerkelijk een bepaald idee bij de pagina waar dat naartoe zou leiden?

[ Voor 30% gewijzigd door Orion84 op 29-06-2009 12:35 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
links en rechts is een link, dus ik vond het afwijkend :)
Het is ook niet echt een categorie, maar een groep met daarin verschillende categorieën met elk eventueel weer subcategorieën. En zo'n groep bevat dusdanig veel en dusdanig verschillende producten dat het ook niet echt nuttig is om die te openen, wel?
de grap is natuurlijk wel dat de groep steeds groter wordt naar de linkerkant, dus uiteindelijk kom je op index of pricewatch welke nog groter is dan de subcategorie en deze hebben wel een link...

maar goed, ik heb er verder geen probleem mee, wilde het alleen ff melden :)

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Mr.Nobody schreef op maandag 29 juni 2009 @ 13:13:
links en rechts is een link, dus ik vond het afwijkend :)

[...]

de grap is natuurlijk wel dat de groep steeds groter wordt naar de linkerkant, dus uiteindelijk kom je op index of pricewatch welke nog groter is dan de subcategorie en deze hebben wel een link...
Omdat er voor die pagina's ook nuttige content te verzinnen is :P
maar goed, ik heb er verder geen probleem mee, wilde het alleen ff melden :)
check :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr