Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een tijdje de 9800GX2, hij heeft het altijd goed gedaan alleen werde deze een beetje aan de warme kant met full load ( 85°C - 90 °C) alleen toen viel de pc nog niet uit,

Als ik nu een spel speel dan zegt hij dat de kaart te warm is en de pc uitgezet word.

Hoe kan ik deze kaart beter koelen met alleen luchtkoeling het liefste?
Ik heb al nieuwe casefans erin gedaan maar het wil niet veel helpen word nog te heet

Greetz Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Quinten_
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-08 10:09
Zit de kaart niet vol met stof?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-08 11:29

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

Een complexe constructie helaas bij die kaart, volgens mij zijn er officieel geen 3rd party koelers voor die kaart, wat ik wel een keer heb gezien is dat er 2 pricewatch: Thermalright HR-03 GT op waren geplaatst, het leuke van die koeler is dat je hem op 2 manieren kan bevestigen zodat je er 2 op een kaart kwijt kan.
Verder zou waterkoeling ook een oplossing kunnen zijn maar dat is wel lastiger :P.

plaatje van hoe het er dan uit ziet.
Afbeeldingslocatie: http://www.mts.net/~olynick/pics/PC/9800GX2-2HR03.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door BGB4rn op 29-06-2009 11:21 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 23:10
Wat is je Airflow in de kast? Welke kast heb je en kun je misschien een schets maken waar je die casefans hebt geplaatst en in welke richting ze blazen? Dan kan ik zien of het allemaal goed zit,,

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik dacht ook al dat er stof in zou kunnen zitten, toen heb ik hem open gemaakt en er zat bijna geen stof in.
Dit is een simpele tekening van mijn airflow in mijn kast hij zou goed moeten zijn:
Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-OEC4HIA3-D.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil niks zeggen maar ik heb een club3d 9800gx2 in een antec 900 kast(hele goede airflow).
en hij word bij mij zeker 105 graden full load (zonder stof). en nog nooit dat ie uitgevallen is.
ps hij mag ook 105 graden worden.
Pagina: 1