Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Via mijn werk werd ik er op gewezen dat de tarieven voor T-Mobile prepaid behoorlijk omlaag gaan. Wellicht interessant ook voor de mensen hier :)

De prijs per MB gaat van 1 euro naar 30 cent. Het maximale bedrag dat je per dag kwijt bent wordt verlaagd van 7,50 naar 4,50. Dus vanaf 15 MB is het verbruik gratis.

Daarmee wordt het dus een stuk interessanter voor mensen die af en toe eens mobiel internet nodig hebben en geen zin hebben om daar een abonnement voor af te sluiten. Als je zoals ik af en toe met de trein moet bijvoorbeeld ;)

Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Interessant. Is dit nu de goedkoopste prepaid aanbieding van Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:05

lasharor

7 december 2004

Hi heeft ook wel een leuk tarief hoor

0.73 cent en dan mag je 1 dag onbeperkt internetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online
lasharor schreef op maandag 29 juni 2009 @ 20:12:

Welke actie is dat?

Ik ken alleen Hi vandaag online, dan betaal je 1,50 per dag en krijg je die dag 20 MB data. Daarbuiten betaal je 30 cent per MB. Op zich ook leuk, maar persoonlijk vind ik het relaxter dat je bij T-Mobile gewoon een vast bedrag betaalt op t moment dat je het gaat gebruiken en je niet hoeft uit te kijken dat je niet te veel data verbruikt (windows die een update begint binnen te halen ofzo :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
lasharor schreef op maandag 29 juni 2009 @ 20:12:

Explain?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
Die dienst bestaat niet. De enige prepaid variant van Hi is het Vandaag Online. Dat is 1,50 per dag dat je internet, en hier kan je 20mb voor downloaden. Over deze 20mb kost het 0.30 per mb. Dus redelijk goedkoop, maar T-Mobile heeft hier een goede dienst mee gedaan. Eerst was het 'echte' prepaid MIK te kiezen uit Vodafone (50 ct/mb) en T-mobile (1,-/mb). :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav1d
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Nou het toch over mobiel internet gaat, tip: bij The Phone House een gratis simlockvrije HSDPA USB stick i.c.m. Hi Vandaag Online; alleen € 9,95 aansluitkosten, geen abonnementskosten, loopt vanzelf af bij geen gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apaat
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:40
De maximum prijs bij T-Mobile prepaid is al 2,50 euro per dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online
Apaat schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 21:11:
De maximum prijs bij T-Mobile prepaid is al 2,50 euro per dag.
Dat is op je telefoon. Dan is je snelheid dus beperkt tot UMTS-snelheid (384 kbit) en heb je idd een max van 2,50 per dag.

De prepaid internet voor je laptop-pakketten zijn anders geactiveerde simkaarten waarbij je dus 3,6 mbit hebt en een max van 4,50. Dat is dus nogal een verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:05

lasharor

7 december 2004

m-m schreef op maandag 29 juni 2009 @ 20:18:
[...]

Welke actie is dat?

Ik ken alleen Hi vandaag online, dan betaal je 1,50 per dag en krijg je die dag 20 MB data. Daarbuiten betaal je 30 cent per MB. Op zich ook leuk, maar persoonlijk vind ik het relaxter dat je bij T-Mobile gewoon een vast bedrag betaalt op t moment dat je het gaat gebruiken en je niet hoeft uit te kijken dat je niet te veel data verbruikt (windows die een update begint binnen te halen ofzo :X )
Ja Hi vandaag online is nu gewoon 0,73 cent. Zowel op de mobile site staat dat bedrag en ook bij activering (intoetsen *133# ) kost maar 0,73 (zoiets).
Pagina: 1