Toon posts:

welke Acer notebook

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views

Verwijderd

Topicstarter
@
GENETX.
Oke ik begrijp dat dit geen helpdesk is maar het was even een vraag waar ik nieuwschierig naar was.
Omdat ik een Acer notebook wil kopen.
Dan heb ik nog een vraag.
Ik heb een kleine twijfel tussen twee notebooks.
Een Acer notebook voor Games
Of een Gamers notebook van Asus.
Volgens mij staat Asus goed aangeschreven met hun nieuwe W90 serie.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik zie geen vraag en je kan dit best zelf uitzoeken denk ik :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:08

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

Ook wel handig dat je je budget er bij zet, verder vraag ik me af waarom per see een acer.

en met hierboven.

EDIT, kan je GENETX niet beter DMmen dan via een topic ?

[ Voor 21% gewijzigd door BGB4rn op 29-06-2009 09:41 ]

Signature

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Het spijt me, maar ik moet alweer je topic sluiten.

Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat de CSL dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral *LET OP* - Wat moet ik kopen eens door te nemen.

Je kan advies vragen in een van de topics genoemd in *LET OP* - Wat moet ik kopen. Probeer echter eerst wel wat laptops uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van CSL Notebook Buy Guide. Ook de NBBG (te vinden in de CSL) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua notebooks.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goede laptop. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.

Overigens, een Asus W90 is heel duur, een Acer daarentegen weer een budget ding. Appels en peren vergelijken gaat lastig. Lees bovenstaande even vlot door en drop je vraag in [NBBG Aanschaf] Multimedianotebook juni 2009 . Geef wel even aan wat je wilt gaan doen met de notebook, wat voor eisen je hebt en je budget. Service, garantie en degelijkheid staan bij mij net zo hoog in het vaandel als specs. Dus dat nemen we wel mee :)

Dit topic is gesloten.