Update: Brein dwingt UseNetBase op de knieën

Pagina: 1
Acties:

• SolvingStorm
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-10-2025
Geen idee of ik het hier moet plaatsen, maar er is een update mbt UseNetBase

29 Juni ( We stoppen definitief met het forum )
Na overleg met mijn adviseur hebben we besloten niet meer door te gaan met UsenetBase.net
Het gehele hobby forum is en blijft voor goed offline en zullen ook niet meer terug komen.
Dit dus ook niet meer onder een andere naam of forum en of programma.
We willen alle leden bedanken voor hun aanwezigheid en gezelligheid.

• Ulysses
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
nou ik hoop voor jou dat je em eigenlijk meteen in een reply op dat topic hebt geplempt ... toch weer een EZ +2 :)
Ik weet trouwens ook niet wat de redactie doet met updates, ik had laatst een artikel ingestuurd, toen kwam de ene update, weer newssubmit toen de volgende, weer newssubmit. ... Maar het hier in een topic plaatsen ... tjah, ik zie niet wat er op tegen is, dit betreft tenslotte Geachte Redactie, dus ze lezen vast mee :)

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Dank voor de melding SolvingStorm. Geachte redactie is niet bedoeld voor nieuwssubmits, daar hebben we deze pagina voor (te bereiken via 'nieuwstip insturen' naast elk nieuwsbericht), maar we gaan ermee aan de slag.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik snap wel dat tegenwoordig het meeste ICT-nieuws al ergens staat, maar met zo'n nieuwssubmit kun je toch nooit een primeur krijgen?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• SolvingStorm
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-10-2025
Ok, volgende keer zal ik hem op de goede plek plaatsen. ;) thx

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-02 09:49

arnoudwokke

Redacteur
@Marzman:

ja hoor, veel van onze primeurs komen door onze oplettende submitters :). Zo snel schiet me bijvoorbeeld deze te binnen: nieuws: UPC komt met nieuwe Fiber Power-abonnementen - update
Pagina: 1