Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mijn sms geheugen van mijn telefoon is vol maar wil mijn sms niet wissen!!! ik heb ze al in apparte map gezet maar ook dan geeft hij aan dat geheugen vol is en ik moet verwijderen voor ik volgende kan binnen halen.. is het mogenlijk om deze op mijn pc te zetten of op mijn extern geheugen van mijn telefoon en dan meteen de volgende vraag hoe???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeleboel
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

roeleboel

en zijn beestenboel

Simpelste oplossing: typ ze over in een tekst-bestand op pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErgoStijn
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 12:07
volgensmij is dit niet mogelijk;) ik heb ook vaak smsjes die ik eigelijk niet wil verwijderen, maarja heb geen keuze. je kan ze hoogstends overtypen op de pc, of opschrijven;) with roeleboel dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een Samsung U900 en hetzelfde probleem. Volgens een medewerker van de telefoonwinkel heeft een geheugenkaart geen zin omdat dat volgens hem alleen is voor muziek, video's en muziek. Vind ik wel raar want mijn vriend kan op zijn Nokia wel al zijn sms-berichten op een geheugenkaart opslaan, waar er inmiddels al bijna 750 op staan. Maar ik kan wel alles vanuit mijn toestel overzetten op mijn pc, dus sms-berichten, contacten, foto's, muziek, video's enz.