Ik heb me laatste tijd verdiept in waterkoeling van mijn aanstaande PC. Belangrijkste is een goeie koelmogelijkheid en op de 2e plaats weinig herrie. Daarnaast wil ik hem graag volledig in mijn pc. Ik zit nog wel te twijfelen om er een peltier in te knallen, maar aangezien ik hier nog geen ervaring mee heb en mn pc niet wil verneuken...
Mijn oog viel op de Zalman Reserator XT. Naar wat ik begrepen heb, zit hier een pomp bij, met slangen en een blokje voor op de processor die niet gaat passen op mn core i7 975 extreme. Zoektocht naar blokjes, leverde me dit op:
Aqua-Computer Cuplex XT di2 - Core i7 socket 1366 voor de processor
Aqua-Computer AquagraFX GTX295 voor de videokaart
EK-FB KIT GA X58 - Acetal voor de north en southbridge en de MOSFETS (gigabyte GA-EX58-UD4P MOBO)
Aqua-Computer Aquadrive Dual voor de 2 hdd's, samsung spinpoint 1 TB 7200 rpm
MIPS RAM Freezer 6 POM - Corsair Edition voor de 3x2 gb corsair dominator geheugenmodules
Hoe is de keuze voor de merken? En de pomp etc zelf?
Bedankt
Mijn oog viel op de Zalman Reserator XT. Naar wat ik begrepen heb, zit hier een pomp bij, met slangen en een blokje voor op de processor die niet gaat passen op mn core i7 975 extreme. Zoektocht naar blokjes, leverde me dit op:
Aqua-Computer Cuplex XT di2 - Core i7 socket 1366 voor de processor
Aqua-Computer AquagraFX GTX295 voor de videokaart
EK-FB KIT GA X58 - Acetal voor de north en southbridge en de MOSFETS (gigabyte GA-EX58-UD4P MOBO)
Aqua-Computer Aquadrive Dual voor de 2 hdd's, samsung spinpoint 1 TB 7200 rpm
MIPS RAM Freezer 6 POM - Corsair Edition voor de 3x2 gb corsair dominator geheugenmodules
Hoe is de keuze voor de merken? En de pomp etc zelf?
Bedankt