Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Fat 32 probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 157 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb een laptop MSI gekocht zonder besturingssysteem zit alleen Free Dos op.
Daarbij heb ik Windows XP Home Basic genomen Legaal :-) ,die ik er op wilde instaleren, tijdens de instalatie van Windows stopt hij halverwege en geeft een blauw scherm met de vermeldig Fat 32 probleem ,
Ernstige fout als dit de eerste keer is dan opnieuw opstarten, maar ja dat blijft die zeggen he..
Helppppppp. wie weet een oplossing?

• Saampje1460
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 28-11 11:58
Heb je al geprobeerd om de schijf te formatteren met NTFS?

• Icyzer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 28-11 08:43

Icyzer

Goudvis

Het zou kunnen (weet het niet zeker) dat je harde schijf in een niet herkende format is geformateerd.
Wat ik zou doen is een Linux live usb stick maken(ubuntu bv) en dan je hardeschijf opnieuw formateren naar Fat 32/NTFS

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

En als je nu gewoon bij het partitioneergedeelte van de installatie de schijf als NTFS formateert?

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:52

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
de 'non' in de titel van dit forum slaat op windows; /kick naar een windows iets.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
FAT32 is een heel oud filesysteem wat bijna niet meer wordt gebruikt.

Ik raad je aan eerst even een handleiding door te lezen hoe je XP installeert. Zie daarvoor hier
How to install or upgrade to Windows XP

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ik denk dat je met een basiscursus Hoe installeer ik Windows XP zoals je die bijna overal op het internet kan vinden met een keer [google=Windows XP installeren] al een heel end verder komt :)

Bij je aanmelding op GoT heb je kunnen lezen dat we hier graag eigen inzet zien terugkomen.
Dat betekent dat je op z'n minst zelf gezocht hebt naar een oplossing voor een probleem, of wat algemene kennis hebt opgezocht.

Graag even op letten voortaan, want het is echt niet zo ingewikkeld als het lijkt - getuige de zes handleidingen die met de bovenstaande Google zoekopdracht al terug te vinden zijn.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.