Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nieuwe mail? Ik wil het per SMS

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een hotmail account.
Is het mogelijk dat ik dat met een berichtje per telefoon krijg??

Dus nieuwe mail, ff een smsie.
Lijkt mij heel makkelijk.

In het berichtje moet gewoon staan van: Nieuw e-mail bericht.
En dan nog het liefst een afzender.

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Kan volgens mij niet met een Hotmail account... Als je nog ergens een POP3 adres hebt moet het volgens mij wel lukken met het programma 'SMS E-MAIL' van DeSoft.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
dat progje lijkt me niet echt handig.. elke keer als je mail hebt gaat ie via de telefoonlijn een sms-je versturen.. zal wel lekker duur worden, ook als je maar een paar mailtjes per dag krijgt..

dr zijn toch ook wel via internet diensten die zoiets gratis doen?

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Neem een genie account, en stel in je Outlook een rule op dattie alle new mail forward naar uname@sms.genie.nl en lokaal een kopie maakt..

Klaar :) Vergeet niet outlook zo in te stellen dat ie elke x minuten je mail checked..

pc moet er wel voor aanstaan, dat mag duidelijk zijn :)

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Verwijderd

Kan ook via [url="http://www.xolo.com(of"]www.xolo.com(of[/url] .nl weet het even niet meer) gewoon je hotmail account invullen password erbij en je krijgt een sms zo gauw je een mailtje krijgt.

Verwijderd

Zijn er ook voor pop3? (geen proggie ik ben niet 24/7 online :+)

Verwijderd

Kan zeker! Heb het zelf ook. neem een account bij Genie en ga vervolgens naar: mobile.msn.com vul bij device address je genie account in. Nu krijg je een bericht op je mobiel met de afzender en titel :)
Pagina: 1