Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Beveiligingscamera

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi

Wegens vandalisme zou ik graag een beveiligingscamera plaatsen gericht op mijn oprit. Kunnen jullie mij daar bij helpen?

Zaken die het systeem toch zou moeten hebben:

- Het systeem moet kunnen opnemen. (Liefst enkel bij beweging.)
- Liefst standalone, zodat mijn pc niet 24/7 moet aanstaan.
- Moet 's nachts ook kunnen filmen via IR, en 't moet buiten kunnen hangen.

Ik heb al wat opzoekingswerk gedaan maar zie even het bos door de bomen niet meer ...

Alvast bedankt voor jullie denkwerk!!

Superflu

• Firestone
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05 11:48

Firestone

$ su - vuursteen

Als je een budget, maar adequate, oplossing zoekt kan je kijken naar de IP camera's van Elro. Bvb de C800IP. Via een ftp upload of email kan deze de beelden versturen zodat je niet thuis hoeft te zijn of je pc hoeft aan te hebben. Ik gebruik hem zelf om de tuin te controleren en de beeldkwaliteit is best ok.
Als je echter een robuuste en professionele beveiliging wil zal je verder moeten zoeken.

Verwijderd

Topicstarter
Firestone schreef op zondag 28 juni 2009 @ 16:41:
Als je een budget, maar adequate, oplossing zoekt kan je kijken naar de IP camera's van Elro. Bvb de C800IP. Via een ftp upload of email kan deze de beelden versturen zodat je niet thuis hoeft te zijn of je pc hoeft aan te hebben. Ik gebruik hem zelf om de tuin te controleren en de beeldkwaliteit is best ok.
Als je echter een robuuste en professionele beveiliging wil zal je verder moeten zoeken.
Hey, bedankt voor je reactie!

Filmt deze ook, of neemt 'ie enkel foto's? Heb je een voorbeeld van de beeldkwaliteit?