Hey,
Ik heb dus het volgende:
Een internet modem van orange daar hangt mijn netgear wireless router aan, wat goed gaat maar nu wil ik dus een merk X draadloze router in mn kamer zetten en dan via normale internet kabels een paar servertjes van internet voorzien.
Nu wou ik weten of dat mogelijk is zo ja, met alleen een specifiek model/merk?
Is dat moeilijk in te stellen en moet ik er dan een homebrew firmware(of iets in die zin) op flashen?
Mijn huidige draadloze modem is : WGR614v9
En hij is beveiligd met wpa-psk(tkip).
Wireless router naam over wifi is gewoon Netgear.
Nogmaals mijn huidige setup soort van uitgetekend.:
Orange modem ------- Netgear Wireless router --------- Mijn computer(draadloze usb stick)
Wat ik wil is:
Orange modem ------- Netgear Wireless router --------- Mijn computer(draadloze usb stick)
........................................ |
..........................Merk X Draadloze router ----------- Andere pc's d.m.v. normale internet kabel
(puntjes zijn eigenlijk spaties
)
Wie kan me helpen?
Hulp zeer welkom, indien er meer informatie nodig is hoor ik het wel.
Topic op bouweenpc.nl
Ik heb dus het volgende:
Een internet modem van orange daar hangt mijn netgear wireless router aan, wat goed gaat maar nu wil ik dus een merk X draadloze router in mn kamer zetten en dan via normale internet kabels een paar servertjes van internet voorzien.
Nu wou ik weten of dat mogelijk is zo ja, met alleen een specifiek model/merk?
Is dat moeilijk in te stellen en moet ik er dan een homebrew firmware(of iets in die zin) op flashen?
Mijn huidige draadloze modem is : WGR614v9
En hij is beveiligd met wpa-psk(tkip).
Wireless router naam over wifi is gewoon Netgear.
Nogmaals mijn huidige setup soort van uitgetekend.:
Wat ik wil is:
..........................Merk X Draadloze router ----------- Andere pc's d.m.v. normale internet kabel
(puntjes zijn eigenlijk spaties
Wie kan me helpen?
Hulp zeer welkom, indien er meer informatie nodig is hoor ik het wel.
Topic op bouweenpc.nl
[ Voor 13% gewijzigd door sharvinz op 28-06-2009 16:39 ]