Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[XP] wizard bestanden en instellingen overzetten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Dit is de eerste keer dat ik hiet iets post, maar ik heb dan ook een groot probleem.
Onlangs heb ik voordat ik mijn pc opnieuw geinstalleerd heb een back-up gemaakt met de wizard bestanden en instellingen. De back up staat op een externe HDD maar is niet meer terug te zetten via windows.
Beide systemen waren voorzien van XP-sp3.
Ik heb ook fastconv en rmv2opq geprobeerd maar die geven aan de de images corrupt zijn. (img0000a.dat)
Ik heb ook norton ghost en drive image explorer geprobeerd om de archieven te benaderen maar ook dit lukt niet.
Kan iemand mij aub nog een suggestie doen want er staat zoveel persoonlijk, emotioneel materiaal op dat ik er niet aan moet denken dat het definitief weg is.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Wat is de fileformaat van je backup bestanden?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo
Mijn fileformaat is 2 GB per image en bij elkaar zijn het 41 images dus totaal 84GB
Ik hoop dat ik je hiermee goed heb geinformeerd.
Wel kan ik er bijvoorbeeld videodata eruit halen met Isobuster, dus dan lijkt het er mij enigzins op dat
de images te benaderen moeten zijn.

gr. Arnold

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Voor zoveel data zou ik nooit FAST gebruiken - daar is die tool ook niet op gebouwd als je je bedenkt dat het ding in 2000/2001 (de release tijd van XP) ontwikkeld is. :)

Ik neem aan dat je http://windowsxp.mvps.org/fast.htm ook bent tegengekomen?

[ Voor 19% gewijzigd door alt-92 op 01-07-2009 23:37 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben inderdaad op die site geweest en ik heb het programma fastconv gedraaid en die gaf aan dat de image (img0000a.dat) corrupt was. Die tool was dus niet te gebruiken helaas. Ik weet niet of er nog andere tools zijn om de .dat file te benaderen of om hem eventueel om te zetten naar een andere extensie of iets ?
Ik begin er toch aan te twijfelen of het wel goed komt.