Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Call of Duty 2, dedi server, vraagt soms om in Safe mode te

Pagina: 1
Acties:

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:34
Mijn server in de meterkast draait ook CoD2 server (dedicated, alleen console dus) voor mij en wat vrienden.

Alleen soms als de server niet goed is afgesloten, en CoD2 start op (dit gebeurt automatisch tijdens het opstarten, (heb een snelkoppeling in de map "Opstarten" in Menu Start gezet) dan vraagt hij of ik het spel in Safe mode wil starten.

Zodra ik niet op Ja of Nee druk start het spel niet op. Dit is nogal irritant omdat ik (of m'n vrienden) proberen te connecten, en dan wil het niet.

Ik kan dan eerst weer een Remote desktop verbinding openen om te kijken waarom hij niet werkt.

Is er een manier om gewoon te zorgen dat dat schermpje niet meer tevoorschijn komt, of dat hij gewoon standaard voor "Nee" (hij moet niet in safe mode draaien) kiest als dat schermpje komt?

Misschien een switch die ik bij de snelkoppeling kan zetten? (zoals +set net_port 28960 bijv.)

OS = Windows Server 2003 overigens
Call of Duty 2 v1.3

[ Voor 5% gewijzigd door ThinkPad op 28-06-2009 14:25 ]

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:34
Dingen veranderen, zo ook mijn hardware en server OS.

Maar CoD2 niet!

Ik host dit spel nogsteeds voor mezelf en wat vrienden, maar als ik een keer CoD2 niet goed afsluit dan zeurt hij een volgende keer dat ie opstart om die veilige modus.

Als ik dus niet thuis ben en de server draait, krijg ik SMSjes waarom de CoD2 server niet aanstaat :P (Hij hangt dan op die Safe mode, melding).

Dus... heeft iemand een idee hoe ik die safe mode melding eruit kan slopen?

• StgMt
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22-07 23:37
Hoe host jij de server. Door gewoon de game op te starten? Of heb je een snelkoppeling aangepast? Zodat hij meteen dedi is?

Heb je al een keer rcon tool geprobeert om daar je server mee te beheren want dan kunnen volgens mij iedereen makkelijker bij. Zodat ze hem gewoon kunnen aanzetten als ze willen. Maar ik kan verkeerd hebben missschien staat een command in waarmee je de safe mode uit kan zetten of automatisch door kan enteren. Je kan misschien ook een een script schrijven die een enter heeft na 10 min dat de pc aanstaat ofzo. Maar dat gaat mij kennis te boven misschien kan iemand anders je daar meehelpen