(Win/Mac)Het grote Urban Terror topic

Pagina: 1
Acties:
  • 380 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:07
Vanwege de slechte opzet van het vorige Urban Terror topic een nieuwe.
Urban Terror is een shooter die oorspronkelijk begon als een mod voor Quake 3 Arena.
Dankzij de stand-alone versie ioUrbanTerror is het nu mogelijk om zonder Quake aan te moeten schaffen Urban Terror te spelen. Het is realistisch gebaseerd, maar het motto is "Fun above realism", dus lol boven realisme, wat resulteert in best wel rare maps, zoals een enorm bureau waarop je relatief gezien de grootte van een mier hebt. Er zijn veel wapens beschikbaar, wat wel een beetje doet denken aan Call of Duty 4. Het is helaas wel gevoelig voor gehackte versies, zoals versies met een aimbot of wallhack erin verwerkt, dat zal hopelijk wel verholpen worden in versie 4.2 of hoger.
Graag hier jullie ervaringen, tips en vragen.

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Urban Terror is een fantastisch spel maar ik ben gestopt vanwege de volgende redenen:

- Ik heb een perma-ban op een van de belangrijkste UT servers namelijk nitroservers.co.uk. De reden is echt lachwekkend :') Zij zijn er namelijk 100% zeker van dat ik cheat alleen ze kunnen het niet bewijzen 8)7, terwijl alle top spelers op die server van mening zijn dat ik nooit cheat (voor de duidelijkheid ik heb nooit gecheat).

- Alle andere servers buiten nitroservers.co.uk om bestaan voornamelijk uit aimbotters en wallhackers :( Aangezien UT geen gebruik maakt van anti-cheat software is dat dan ook niet zo verwonderlijk.

Overigens UT is ook beschikbaar voor Linux ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-09 19:38

PromoX

Flying solo

Misschien vervelend dat ook deze dichtgaat, maar wat ook vervelend is als er niet goed gelezen wordt. Ik heb hier al aangegeven dat er wat meer van een startpost verwacht wordt. Ook bovenstaande is dan niet voldoende. Ik denk dat je zelf ook wel het verschil ziet tussen jouw startpost en \[Win/Lin/Mac] Urban Terror 4.

Wat ik ook al aangegeven had in m'n vorige sluitmessage: als er al een nieuwe topicstart komt zou die toch ongeveer van hetzelfde niveau moeten zijn wat inhoud betreft. Zolang niemand daar echt de moeite voor wil nemen, kan discussie over Urban Terror prima in het bestaande topic :).

And I'm the only one and I walk alone.

Dit topic is gesloten.