Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
1. Weet iemand hoe ik mijn contacts ook kan bekijken met naam + nummer, ik kan alleen kiezen uit voornaam, achternaam of andersom.

2. Weet iemand hoe het komt dat ik bij smsjes en oproepen alleen een nummer zie verschijnen, terwijl degene die belt/ smst ook in mijn contacts bekend is?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Hoi, welkom op GoT :)

Even een paar dingetjes die je moet weten; GSM is alleen bedoeld voor telefoons met een "proprietary OS". De N95 heeft een Symbian-OS en hoort dus thuis in het subforum NBM. Daar vind je ook het algemene N95-topic: Nokia N95 (8GB) - Deel 10. Daar is dan ook de plaats waar je dit soort vragen kunt stellen. Gebruik aub wel eerst even de zoekfunctie/Google/handleiding, want daar kun je ongetwijfeld ook een hoop informatie mee vinden.

Verder zie ik dat je nog een topic geopend hebt; Overige HULP nodig Nokia N95 8GB. Dat is niet zo handig. Als je nog iets toe te voegen hebt, hebben we hier een edit-knop, waarmee je je topicstart aan kunt passen om nog wat toe te voegen.

In ieder geval zal ik je twee topics op slot doen. Dan kun je je vragen stellen in het N95-topic waar ik hierboven naar linkte. Maar zoals gezegd, kijk eerst zelf even rond mbv Google / de zoekfunctie, etc. Dat is wel zo handig om mee te beginnen :)

Succes!

Dit topic is gesloten.