Ik heb nu al een maantje een nieuwe processor ter upgrade van mijn oude E6750 in mijn pc zitten, een Q6700. Maar nu heb ik dus het volgende probleem; Ik schakel eerst het stekker blok van mijn PC in en druk op de aan-knop op de kast dan valt hij direct weer uit en is het even helemaal stil, na twee seconden start hij dan automatisch weer op en doet het verder helemaal zonder problemen. Zelfs een overklok naar 3.2Ghz was geen probleem en 10 uur prime stabiel.
Ik dacht dus dat het misschien aan het geheugen zou kunnen liggen (omdat ik vier sticks van 1GB heb en dat soms problemen kon geven) dus ik heb geprobeerd om er twee uit te halen maar dat mocht niet baten.
Ook las ik ergens dat het voltage op de NB iets verhogen zou kunnen helpen met een quad, ook dat hielp niet.
Inmiddels ben ik er wel al achter dat als ik de stroom op de pc laat staan en hem daarna weer aanzet er ook niets aan de hand is, hij valt dan niet eerst uit.
Mijn specificaties zijn:
Intel Q6700 (@3.2Ghz)
Gigabyte GA-P35-DS3
OCZ StealthXtream 600W
XFX 9800GTX+
2 HDD's
(er zit nog wat extra pc-kaartjes in maar die zijn denk ik niet van belang)
Ik hoop dat julie mij hier misschien wat verder mee kunnen helpen, op zich is er niet zo veel aan de hand maar irritant is het wel een beetje.
Ik dacht dus dat het misschien aan het geheugen zou kunnen liggen (omdat ik vier sticks van 1GB heb en dat soms problemen kon geven) dus ik heb geprobeerd om er twee uit te halen maar dat mocht niet baten.
Ook las ik ergens dat het voltage op de NB iets verhogen zou kunnen helpen met een quad, ook dat hielp niet.
Inmiddels ben ik er wel al achter dat als ik de stroom op de pc laat staan en hem daarna weer aanzet er ook niets aan de hand is, hij valt dan niet eerst uit.
Mijn specificaties zijn:
Intel Q6700 (@3.2Ghz)
Gigabyte GA-P35-DS3
OCZ StealthXtream 600W
XFX 9800GTX+
2 HDD's
(er zit nog wat extra pc-kaartjes in maar die zijn denk ik niet van belang)
Ik hoop dat julie mij hier misschien wat verder mee kunnen helpen, op zich is er niet zo veel aan de hand maar irritant is het wel een beetje.