Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• oddish2211
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-11 19:57
vroegâh had ik een usb keyboard met een klavier, een prodikeys usb-midi, geweldig ding was dat, met de software die erbij zat importeerde je een *.mid bestandje en kon je die leren dmv nadoen zonder noten te leren.
bijv. je ziet 3 toetsen ingedrukt op het scherm, en die moet je eerst indrukken voordat je naar de volgende paar tonen gaat. en zo leerde je een leuk deuntje.

maar zoals met veel dingen, deze werkt niet onder windows vista/7 , en een virtual machine met windows xp gaat ook niet werken, omdat er dan een vertraging is van 1 seconde.

dus wat heb ik nou gevonden;
een usb -> midi adapter + een gewoon keyboard met midi-out die ik viavia heb gekregen :*)

wat zoek ik nu?
software waarmee je zulke midi bestanden kan leren, met dan vooral die functie dat je heel langzaam op je eigen tempo al die toetsen leert.

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:31

BCC

http://www.synthesiagame.com/

Guitar hero voor je piano. En nog gratis ook :)

[ Voor 24% gewijzigd door BCC op 28-06-2009 10:00 ]

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

• oddish2211
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-11 19:57
geweldig programma

helaas kost het geld om liedjes te leren, gewoon spelen is gratis
ik denk er even over, 16$ is niet veel

[ Voor 18% gewijzigd door oddish2211 op 28-06-2009 10:11 ]

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:31

BCC

Er zijn ook goede lessen te krijgen op HDPiano: http://www.hdpiano.com/downloads.php Die kosten maar een euro per stuk + je krijgt er een video bij.

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.