Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-08 10:26

DJ-Visto

Aye aye, sir!

Topicstarter
Hallo,

Inleiding

Ik ben Vincent, samen met mijn vriend Thomas, gaan we een casebuild maken, maar beter gezegt een notebookbuild maken.

We zijn op het idee gekomen, om dat zijn laptop veelste heet werd, het betreft een Acer Asprine 6530
& We wilden wat te doen hebben in de vakantie :D We hebben inmiddels een ontwerp, we hebben alles opgezocht. We moeten natuurlijk nog wel wat.

Onderdelen

De usb fan
De grilletjes
Het usb hubje

Het ontwerp

Het ontwerp ziet er nu als volgt uit:
Afbeeldingslocatie: http://www.dj-visto.eu/images/foto1laptopbuild.jpg
We weten wel dat er zeker nu wat moet worden gewijzigt, alleen nog niet over de maten uit, een 2'de ontwerp komt er zeker.

Niet het netste ontwerp aller tijden, maar goed genoeg.

Anderen topics die te maken hebben met de build

DJ-Visto in "Hoe aan te pakken"

Materiaal

Het materiaal wat we gaan gebruiken in deze mod, is vooral Hout & Ijzer voor de hoekjes.
Maar er komen ook vast interessante dingen zoals anti slip matjes, of rare verf zodat hij niet zomaar weggeleid

Gaat het zeker door

Zoals het er nu uit ziet gaat het zeker door, maar er kan altijd in spraak van ouders komen (allebei 14 jaar)
Of dat er iets anders niet meespeelt, maar zoals het er nu uit ziet hebben we genoeg tijd en genoeg materiaal (of kunnen we aankomen) om het super in orden te maken.

Afsluiting

Hopelijk komt het zo snel mogelijk tot een update, we hebben 3 dagen nog een beetje school, een dag hebben we al wat gepland, en dan hebben we ongeveer 1,5week en dan gaan we op vakantie, dan ligt het project een tijdje stil, maar als we terug komen gaan we zeker verder!

Hoop dat we toestemming krijgt,
Groetjes, Vincent & Thomas

[ Voor 9% gewijzigd door DJ-Visto op 28-06-2009 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iska
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-10 22:49

Iska

In case of fire, use stairs!

Leuk idee, maar ik zou even het CM Beleid doornemen ;)

-- All science is either physics or stamp collecting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-08 10:26

DJ-Visto

Aye aye, sir!

Topicstarter
Jasper91 schreef op zondag 28 juni 2009 @ 00:50:
Leuk idee, maar ik zou even het CM Beleid doornemen ;)
Dank je wel,
Helaas doe ik aan een voorwaarden niet, ik heb nog geen reallife foto's..
Btw,
had al wel een mod geschopt, hoop dat het er door heen komt, of dat hij op slot gaat tot ik foto's lever baar heb ofzo :P :9

Edit:
Headpost aangepast kopje #materiaal toegevoegt ;)

[ Voor 24% gewijzigd door DJ-Visto op 28-06-2009 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:07
De aanvraag voor toestemming zie ik nog niet staan in Schop een Modje, maar sowieso gaat deze dicht aangezien er nog geen toestemming gegeven is.

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Dit topic is gesloten.