Bijeenkomst Apple-forumleden |
![]() Het Apple-subforum is natuurlijk het meest boeiende deel van GoT, boeiend wordt het niet vanzelf - daar zijn jullie schuldig aan. Daarom lijkt het mij een aardig idee om de boeiende mensen eens bijeen te brengen en te spreken over het meest boeiende onderwerp wat ons allen bindt: Apple. Omdat alles nog in een beginnend stadium is wil ik: • Hier vast kijken of er überhaupt animo is voor een bijeenkomst (altijd handig • Weten of er goede suggesties zijn voor een locatie om bijeen te komen. Zelf dacht ik (indien mogelijk) aan bijvoorbeeld een APR of Apple in Bunnik? Het zou natuurlijk leuk zijn om naast gezellig te babbelen ook nog wat kennis op te doen. Bij voorkeur op een centrale locatie (rond Utrecht?) • Een datum prikken om dit alles tot uitvoer te brengen, indien punt 1 en 2 rond zijn. Zelf zit ik te denken aan een vrijdag/zaterdag ergens in september. Zodoende is er in ieder geval tijd om wat te organiseren. |
Geïnteresseerden - update:10/7 |
• bobsquad • Chrisjuh_15 • Keppie • Sum • sergev • XiN-eViL • Raween • Vhond • Herby • robinonline • Applefanboy • Piebas • MetaFrame • Vanitas • vgroenewold • joint_me • Good Fella • gulie • evanwenkop • Blonde Tux • Whieee • To_Tall • afterburn • Crimson Ronin • SyS_ErroR • Rmanen • DrumandBass • Hoedje? • Daedalus? • dawuss? • JottemJ |
Mogelijke data |
Poll: Welke datum komt jou goed uit? • 4 september • 5 september • 11 september • 12 september • 19 september • 20 september • ik kan altijd! Ook een poll maken? Klik hier |
Wat gaan we doen? |
Er zijn verschillende suggesties binnengekomen: • Gezellig babbelen/eten • Workshop-achtige momenten:
Graag hoor ik jullie inbreng: suggesties of opmerkingen zijn van harte welkom hieronder! |
[ Voor 50% gewijzigd door JottemJ op 16-07-2009 18:27 ]