Toon posts:

Heb een probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 191 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hey allemaal

ik zit met een best irritant probleem. een poos terug kon ik mijn games niet meer singleplayer spelen want na enkele minuten sloot het spel zichzelf af of kreeg ik een blauw scherm. ik heb hem toen laatste laten formateren.

maar nadat hij geformateerd was heb ik het geheugen laten vervangen maar helpt ook niet. ik kan dus tot de dag van vandaag bijna geen enkel spel singleplayer spelen zoals, cod nfs crysis enzovoorts...

dus als jullie de oplossing voor mijn probleem weten dan hoor ik het graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-04-2021
ehm, je systeem, je drivers, zijn je games legaal, of een slotje, of een iets betere startpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-10 18:19

PromoX

Flying solo

Hardware & Spielerij Algemeen is er voor discussie over games en gerelateerde hardware zoals consoles. Voor problemen hebben we binnen Spielerij Spielerij - Problemen & Vragen, echter is deze bedoeld voor problemen met een specifieke game. Een topic voor jouw probleem zou beter passen in één van de hardwarefora, maar er mankeert nogal wat aan zoals meer informatie (specs van het systeem, eventuele foutmeldingen, enz.) en de eigen inzet; je zou bijvoorbeeld zelf het geheugen kunnen testen. Hoe meer informatie je zelf geeft, hoe beter anderen je over het algemeen kunnen helpen.

Begin 's met Hangen en Opstartproblemen troubleshooter, hier staan zo ongeveer alle mogelijke oplossingen genoemd. Daarnaast is een duidelijke topictitel ook altijd handig. Dit zijn dan ook de reden dat ik het topic topic sluit ipv het te verplaatsen.

Lees zo nodig Het algemeen beleid #topicplaatsen nog 's door :).
natasdiamon schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 21:18:
ehm, je systeem, je drivers, zijn je games legaal, of een slotje, of een iets betere startpost.
Als je vindt dat een topic niet aan de eisen voldoet plaats dan een topic report Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif ipv om een slotje te roepen. Zie ook Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics.

[ Voor 6% gewijzigd door PromoX op 27-06-2009 23:12 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Dit topic is gesloten.