Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earithramir84
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-09-2024

earithramir84

Programming for life

Topicstarter
Ik ben samen met de mede organisatoren van onze LAN een compo in elkaar aan het steken.
Nu lopen we op het volgende.
FlatOut 2 is altijd een van de leukere games geweest op de LANs deze draaide zonder problemen bij iedereen.
Nu willen we FlatOut Ultimate Carnage gaan proberen maar deze maakt gebruik van windows Live.

Onze LAN heeft GEEN internet verbinding en dit is ook niet mogelijk.
Bovendien willen we ook geen internet op onze LAN Parties omdat dit de gezelligheid bedrukt door dat men MMORPGs gaan spelen e.d.
nu is mijn vraag: kan FlatOut Ultimate Carnage een lan game draaien zonder dat men moet inloggen op windows Live?
En heeft deze game de mogelijkheid om in console modes of dedicated te kunnen draaien?

I have no rivals, No man can be my equal!! http://tweakers.net/gallery/192408/sys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokumouse
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:31

mokumouse

LOLstoel User

earithramir84 schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 21:03:
Ik ben samen met de mede organisatoren van onze LAN een compo in elkaar aan het steken.
Nu lopen we op het volgende.
FlatOut 2 is altijd een van de leukere games geweest op de LANs deze draaide zonder problemen bij iedereen.
Nu willen we FlatOut Ultimate Carnage gaan proberen maar deze maakt gebruik van windows Live.

Onze LAN heeft GEEN internet verbinding en dit is ook niet mogelijk.
Bovendien willen we ook geen internet op onze LAN Parties omdat dit de gezelligheid bedrukt door dat men MMORPGs gaan spelen e.d.
nu is mijn vraag: kan FlatOut Ultimate Carnage een lan game draaien zonder dat men moet inloggen op windows Live?
En heeft deze game de mogelijkheid om in console modes of dedicated te kunnen draaien?
Volgens mij wel, moet je wel zorgen dat iedereen een locale account heeft. JE savegames worden wel aan je live ID gekoppeld. Dus je kan met je locale profile niet bij je savegames die je onder je live ID hebt gedaved en vice versa (dit is gebaseerd op ervaringen met fallout 3 + windows live games op de pc).

Blaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
FO:UC is de 'opvolger' van FlatOut 2, toch?

Ik heb het geprobeerd met een aantal vrienden, maar:
- Het is Flatout 2, "betere" graphics
- Zelfs op alles low haal je op een fatsoenlijke kaart maar 0,1 FPS
- Het ziet er niet uit
- Nog erger dan FO2 is aan de controls te merken dat het een console-port is.
- Konden zo snel geen fatsoenlijke LAN-mogelijkheid vinden, alleen tegen random strangers Live!-rooms.

Onder de streep komt het er op neer dat we het allemaal flink zonde van de downloadtijd vonden (en we heel blij waren dat we het niet gekocht hadden), en zijn we weer FlatOut 2 gaan spelen.

Hadden wij een ongelooflijk brakke versie (puntjes 1 t/m 4) of zie ik iets over het hoofd? De vraag die je in dit topic stelt waren we iig ook al tegenaan gelopen (punt 5).

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Paul Nieuwkamp schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 17:59:Ik heb het geprobeerd met een aantal vrienden, maar:
- Het is Flatout 2, "betere" graphics
En meer (realistische) tegenstanders = meer crashes = meer fun
- Zelfs op alles low haal je op een fatsoenlijke kaart maar 0,1 FPS
Weet niet wat jij een fatsoenlijke kaart noemt, maar op m'n HD4850 1GB draaide het toch als een zonnetje met alles vol open
- Het ziet er niet uit
Flink beter dan Flatout 2, maar het is inderdaad geen GRID ofzo. Toch, deze game gaat om gameplay, niet de graphics
- Nog erger dan FO2 is aan de controls te merken dat het een console-port is.
Mwah, ik vond juist de controls wel een stuk prettiger dan in Flatout 2
Dus imo had je dan inderdaad een brakke versie ofzo :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

DaWaN

'r you wicked ??

Propane schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 18:26:
[...]
Dus imo had je dan inderdaad een brakke versie ofzo :P.
Nee is niet waar, ikzelf ervaar de controls en de framerate van UC ook een stuk slechter dan 2.

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWBoes
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:28
Ik vind de framerate wel meevallen.
met een e6300+9800GT haal ik met alles op high en max AF, 2x AA op 1920*1080 nog goede speelbare framrate (+-30 fps).

En de controls zijn zeer goed te doen met een chillstream (xbox360 controller) en een G25.

[ Voor 0% gewijzigd door GWBoes op 09-07-2009 11:34 . Reden: g15+10 ]

Flickr - Strava

Pagina: 1