Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

HD speler app

Pagina: 1
Acties:
  • 302 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een programma dat HD films af kan spelen. Ik heb VLC maar daar haal ik geen 720 mee.. ik denk wel dat ik dat zou moeten kunnen afspelen dus ben ik op zoek naar een ander programma.
Me broer wees me op een soort xbox media center voor de pc alleen was hij de naam kwijt..
ideeën?

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 28-11 15:16
Weinig idee hier. Want mijn glazen bol is kapot. Wellicht ligt het aan je systeem dat je geen 720p kunt afspelen. Begin daar eens mee.

• Devilly
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 19:49:
Me broer wees me op een soort xbox media center voor de pc alleen was hij de naam kwijt..
ideeën?
Misschien bedoelde hij dit wel: http://xbmc.org/

Quote van de site:
XBMC can play most audio and video file formats as well as display images at resolutions up to 1080p FullHD...

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
VLC kan best 720p afspelen, het is alleen de vraag of zijn systeem dat wel aan kan. Maar als hij totaal niks aan verdere informatie geeft dan kunnen wij ook niet zeggen of het daar aan ligt.

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Hahn schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 20:00:
VLC kan best 720p afspelen, het is alleen de vraag of zijn systeem dat wel aan kan. Maar als hij totaal niks aan verdere informatie geeft dan kunnen wij ook niet zeggen of het daar aan ligt.
Ik ben ervan overtuigd zoals ik in eerste post melde dat me systeem het aan moet kunnen. Mischien had ik de vraag anders moeten formuleren.. maar het is volgenns mij het goede programma.

bedankt!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
VLC kan het écht wel hoor 8)7

The devil is in the details.

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 28-11 22:55
Als je voor het gemak je systeem specificaties post, welk windows je draait & wellicht welke versie van VLC..?

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-11 23:22
Als je er een oude nVidia GeForce 4 in hebt hangen vind k het niet gek dat je geen 720p trekt (en dan spreek ik uit ervaring :p)
Dus met andere woorden: welke onderdelen heb je in je kast zitten?

Verwijderd

Topicstarter
http://www.kieskeurig.nl/...re_5520g-504g25mi/325924/

deze lap, maar ik kreeg het werkend met Media Player Classic..

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 20:10:
Mischien had ik de vraag anders moeten formuleren.. maar het is volgenns mij het goede programma.
Dat sowieso, maar ook had je de vraag zelf goed kunnen beantwoorden als je ook eerst zorgt dat je op de juiste plek kijkt :)

Dat iets onder Windows moet gebeuren is niet gelijk een reden om het dan in Windows Clients met een topic op te lossen.
Het Client Software Algemeen forum staat letterlijk bovenaan twee topics met alternatieven - daar had je gelijk al kunnen kijken.

Helaas laat je het gedeelte eigen vooronderzoek er maar een beetje bij hangen met dit topic, en omdat verplaatsen bovendien ook weinig zinvol is doe ik er een slotje op.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.