Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• RVE_NL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-11 13:21
Ik heb een Nokia E75 gekocht. Echter zoder Internet abbonement. Nu wil ik toch mijn e-mail kunnen ontvangen als ik binnen wifi bereik ben. Dit wil mij maar niet lukken. Altijd probeert de telefoon via 3G of GPRS verbinding te maken. Hoe krijg ik dit goed werkend.

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:03
Kiezen voor het WiFi toegangspunt? Je hebt ook een handleiding bij je telefoon gekregen, hoor. :+

Kia e-Niro 2021 64kWh DynamicPlusLine. 3x Victron MP-II op 15kWh US5000 3f thuisbatterij met 3x25A→3x40A PowerAssist, Victron EVCS, 3200Wp HoyMiles zp. my GitHub, my blog

• RVE_NL
Haha, was het maar zo simpel. Ik kan wel gewoon internetten via wifi. Maar mail ophalen via de ingebouwde gmail applicatie werkt gewoon niet via wifi. Er moet toch wel iemand anders met de e75 ook dit probleem hebben? In de handleiding is hier niets over te lezen.

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:03
RVE_NL schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 19:44:
Haha, was het maar zo simpel. Ik kan wel gewoon internetten via wifi. Maar mail ophalen via de ingebouwde gmail applicatie werkt gewoon niet via wifi. Er moet toch wel iemand anders met de e75 ook dit probleem hebben? In de handleiding is hier niets over te lezen.
Op mijn E71 werkt het anders prima. Je kiest gewoon voor het WiFi toegangspunt als hij wil gaan verbinden... :P

Kia e-Niro 2021 64kWh DynamicPlusLine. 3x Victron MP-II op 15kWh US5000 3f thuisbatterij met 3x25A→3x40A PowerAssist, Victron EVCS, 3200Wp HoyMiles zp. my GitHub, my blog

• RVE_NL
Gebruik jij de standaart gmail applicatie op de tel. Of heb je gmail gedowload via google? Want ik wil juist de standaart gmail gebruiken (die van google werkt wel, maar kan geen bijlage downloaden)

wil je misschien even kijken of jij wel bijlages kunt openen via wifi verbingding?